Mr_link Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Jag köpte det idag fick med lost planet men det går inte att spela i direct x10 vad kan problemet vara det står ERRO3 failed to initalize directx10 kan nån hjälpa mig ?Varför funkar inte inte för ? har nån samma problem ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Jag köpte det idag fick med lost planet men det går inte att spela i direct x10 vad kan problemet vara det står ERRO3 failed to initalize directx10 kan nån hjälpa mig ?Varför funkar inte inte för ? har nån samma problem ? ? Har du Vista? Har du ens DX10 installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Jag köpte det idag fick med lost planet men det går inte att spela i direct x10 vad kan problemet vara det står ERRO3 failed to initalize directx10 kan nån hjälpa mig ?Varför funkar inte inte för ? har nån samma problem ? ? v4d h4r du för 0perativsys73m ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Man får väl direct x10 med ? var kan jag hitta det då ? hae xp geforce 8800gts hp dator 2gb ram 4200+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Man får väl direct x10 med ? var kan jag hitta det då ? hae xp geforce 8800gts hp dator 2gb ram 4200+ Om du har Vista har du DX10. Om du har XP har du inte DX10 och du kan inte få det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Om du har Vista har du DX10. Om du har XP har du inte DX10 och du kan inte få det heller. är det sant så jag måste ha vista =S hur kan man spela crysis när det kommer ut då ? jag tyker vista är doligt kommer dem fixa dx10 på xp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Ja du måste ha Vista för att kunna använda DX10, Nej dom kommer inte fixa DX10 till XP. Finns några som försöker fixxa de till XP med det är tveksamt om dom kommer lyckas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 (redigerad) Om jag inte minns helt fel så kommer Crysis komma i en DX9-version också. Du får kolla upp det själv dock, lita inte på mig. Gizmo: Har också för mig det. Är något program på gång som konverterar DX10-program till DX9. Redigerad 31 augusti, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Om jag inte minns helt fel så kommer Crysis komma i en DX9-version också. Du får kolla upp det själv dock, lita inte på mig. Gizmo: Har också för mig det. Är något program på gång som konverterar DX10-program till DX9. Crysis ska gå och lira i DX9, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts