Jump to content

när släpps "Home"?

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Finns väl en PS3 tråd? Fråga där istället, om den finns dvs.

jo, ja vet att den finns, men oftast så försvinner bara frågorna där i mängden.. och det med google? ja litar inte så mkt på de man hittar där för de har varit väldigt opålitligt på sistone.. få se dig googla fram något man kan lyssna på då?

ingen som vet Något då :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur menar du då annars någon ska veta? Jag vet inte ens vad Home är, har inte sett reklam.

För att veta måste man ha letat upp det.

Och kom inte med några dumma ursäkter till varför du inte använder google,

det är inte googles fel om du hittar fel information, det är ditt!

Men nu måste jag säga, jag hittade release datumet och allt på första sökningen.

Om du söker i google, så om du är tillräckligt dumm så skriver du "home" som betyder "hem" men det är också ett spel och det leder till att det kommer upp väldigt många sidor.

Men är du däremot klok så skriver du "Home PS3" eller "Playstation Home" etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur menar du då annars någon ska veta? Jag vet inte ens vad Home är, har inte sett reklam.

För att veta måste man ha letat upp det.

Och kom inte med några dumma ursäkter till varför du inte använder google,

det är inte googles fel om du hittar fel information, det är ditt!

Men nu måste jag säga, jag hittade release datumet och allt på första sökningen.

Om du söker i google, så om du är tillräckligt dumm så skriver du "home" som betyder "hem" men det är också ett spel och det leder till att det kommer upp väldigt många sidor.

Men är du däremot klok så skriver du "Home PS3" eller "Playstation Home" etc.

mm, jag Sökte på "Playstation 3 Home" innan ja skrev här.. och allt jag hittade var samma info som ja redan visste och release datum; Höst..

det är allt ja fick fram..

kan du skicka länk där de står november?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är Home? ;)

Home är ett interaktivt gratis meny-system till PS3 där man är en karaktär i en 3D-värld där man kan gå på biograf och titta på sina videoklipp, Konserthus för att lyssna på MP3or, café för att prata med andra interaktiva spelare över PS3s nät.

Man får dessutom en egen lägenhet där man kan bjuda in kompisar på privat chat som man sedan kan inreda med olika möbler, köpa kläder till sin karaktär osv. Typ PS3 menyn i en samhällssimulator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Home är ett interaktivt gratis meny-system till PS3 där man är en karaktär i en 3D-värld där man kan gå på biograf och titta på sina videoklipp, Konserthus för att lyssna på MP3or, café för att prata med andra interaktiva spelare över PS3s nät.

Man får dessutom en egen lägenhet där man kan bjuda in kompisar på privat chat som man sedan kan inreda med olika möbler, köpa kläder till sin karaktär osv. Typ PS3 menyn i en samhällssimulator.

Habbo Hotell, typ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor