Shady_4_life Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Ja, ni som har Ps3 eller är intresserade av det.. vet vad Home är, och jag undrar När dom kommer släppa det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 (redigerad) http://www.justfuckinggoogleit.com/ Redigerad 31 augusti, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Finns väl en PS3 tråd? Fråga där istället, om den finns dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Finns väl en PS3 tråd? Fråga där istället, om den finns dvs. jo, ja vet att den finns, men oftast så försvinner bara frågorna där i mängden.. och det med google? ja litar inte så mkt på de man hittar där för de har varit väldigt opålitligt på sistone.. få se dig googla fram något man kan lyssna på då? ingen som vet Något då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Hur menar du då annars någon ska veta? Jag vet inte ens vad Home är, har inte sett reklam. För att veta måste man ha letat upp det. Och kom inte med några dumma ursäkter till varför du inte använder google, det är inte googles fel om du hittar fel information, det är ditt! Men nu måste jag säga, jag hittade release datumet och allt på första sökningen. Om du söker i google, så om du är tillräckligt dumm så skriver du "home" som betyder "hem" men det är också ett spel och det leder till att det kommer upp väldigt många sidor. Men är du däremot klok så skriver du "Home PS3" eller "Playstation Home" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 ingen som vet Något då Första Google sökningen; November 2007 är det sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Hur menar du då annars någon ska veta? Jag vet inte ens vad Home är, har inte sett reklam. För att veta måste man ha letat upp det. Och kom inte med några dumma ursäkter till varför du inte använder google, det är inte googles fel om du hittar fel information, det är ditt! Men nu måste jag säga, jag hittade release datumet och allt på första sökningen. Om du söker i google, så om du är tillräckligt dumm så skriver du "home" som betyder "hem" men det är också ett spel och det leder till att det kommer upp väldigt många sidor. Men är du däremot klok så skriver du "Home PS3" eller "Playstation Home" etc. mm, jag Sökte på "Playstation 3 Home" innan ja skrev här.. och allt jag hittade var samma info som ja redan visste och release datum; Höst.. det är allt ja fick fram.. kan du skicka länk där de står november? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 mm, jag Sökte på "Playstation 3 Home" innan ja skrev här.. och allt jag hittade var samma info som ja redan visste och release datum; Höst.. det är allt ja fick fram.. kan du skicka länk där de står november? http://www.gamespot.com/ps3/puzzle/playsta...home/index.html btw sep 1 2007, 13:37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Vad är Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Vad är Home? Home är ett interaktivt gratis meny-system till PS3 där man är en karaktär i en 3D-värld där man kan gå på biograf och titta på sina videoklipp, Konserthus för att lyssna på MP3or, café för att prata med andra interaktiva spelare över PS3s nät. Man får dessutom en egen lägenhet där man kan bjuda in kompisar på privat chat som man sedan kan inreda med olika möbler, köpa kläder till sin karaktär osv. Typ PS3 menyn i en samhällssimulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Home är ett interaktivt gratis meny-system till PS3 där man är en karaktär i en 3D-värld där man kan gå på biograf och titta på sina videoklipp, Konserthus för att lyssna på MP3or, café för att prata med andra interaktiva spelare över PS3s nät. Man får dessutom en egen lägenhet där man kan bjuda in kompisar på privat chat som man sedan kan inreda med olika möbler, köpa kläder till sin karaktär osv. Typ PS3 menyn i en samhällssimulator. Habbo Hotell, typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Habbo Hotell, typ? Ja, fast mycket mer avanserat och med snyggare grafik. Man ska även kunna ragga upp folk för Multiplayer spel där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 2 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 btw sep 1 2007, 13:37 HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA ja fatta först inte vad du menade, trodde de va releasen för Home, men det va ju igår kom ja på.. sen titta ja på mitt inlägg och du, serre.. inte normalt att lägga märke till sånt fan vad ja längtar efter detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts