VaXXoR Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Hej, har ett problem med mitt Wolfenstein. När jag ska installera så trycker jag på install men då hänger sig hela saken. Vad är det för fel? Har köpt spelet så det är inte hemladdat. Men igår så provade jag ladda hem och kolla om det var nått fel med min skiva men det hände likadant. Någon som vet vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Hej, har ett problem med mitt Wolfenstein. När jag ska installera så trycker jag på install men då hänger sig hela saken. Vad är det för fel? Har köpt spelet så det är inte hemladdat. Men igår så provade jag ladda hem och kolla om det var nått fel med min skiva men det hände likadant. Någon som vet vad det är för fel? Det enda jag kan komma på att göra är att formatera om din dator då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Det enda jag kan komma på att göra är att formatera om din dator då. Kan inte folk sluta skriva massa onödigt skit som detta. Det skrivs överallt "formatera hit och formatera dit", ta reda på vad fan problemet är egentligen innan du svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Hej, har ett problem med mitt Wolfenstein. När jag ska installera så trycker jag på install men då hänger sig hela saken. Vad är det för fel? Har köpt spelet så det är inte hemladdat. Men igår så provade jag ladda hem och kolla om det var nått fel med min skiva men det hände likadant. Någon som vet vad det är för fel? Om jag inte misstar mig så är väl Wolfenstein ett gammalt spel? Och gamla spel brukar vara svåra att spela på nya datorer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Om jag inte misstar mig så är väl Wolfenstein ett gammalt spel? Och gamla spel brukar vara svåra att spela på nya datorer.. Ja har ej problem med Return to Castle Wolfenstien på min dator. Du har väl nåt fel i datan som gör att det krånglar till installationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts