SilentViper Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) Ja ja undrar hur man använder Sirenerna på Brandbil,Ambulance,Polisbil har kollat i options men hittar inge. Kan man använda dom eller? Redigerad 30 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Näe, det kan man nog inte. Jag har inte heller lyckats iallafall. Det där är en grej som också är synd med Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Finns inge mod till det heller? Har för mig att på demon kunnde man använda Sirenerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Skulle också vilja det... kul att leka polis och skjuta på mafiosi ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Men det finns väl inge mod till det för att använda dom? Bruakr göra en drive by med colten och ha typ 2-5 gangster efter sej + snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag hade en mod som gjorde man kunde slå igång sirenerna. minns inte vad den hette dock. men kolla på www.mafiascene.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts