krabban Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Jag förstår inte, kan inte komma in i flygplanen i san fierro alla är låsta på flygplatsen. Jag har kommit tillräckligt långt och är fullt i flying skill. Finns det nån sån bugg eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Du måste klara längre, exakt hur långt vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabban Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Verkar konstigt jag kan ju öppna flygplanen i las venturas fast jag inte kommit dit ännu.. Jag kom inte ihåg att det var något sånt här förra gången jag körde igenom San andreas. Får väl vänta och se då.... Tack för hjälpen förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Jag förstår inte, kan inte komma in i flygplanen i san fierro alla är låsta på flygplatsen. Jag har kommit tillräckligt långt och är fullt i flying skill. Finns det nån sån bugg eller?? du mäste klara flygskolan för att kunna köra de låsta planen. när du klarat flygskolan så kan du flyga alla planen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts