Jump to content

Förbjuda kläder

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Låt folk tycka det då...

Det är väl fortfarande upp till var och en hur dom ska vara klädda..

Ja precis. Men eftersom jag är klädd på det ena viset som inte alls har är olagligt är USA, så får jag väl fortfarande tycka illa om det andra.

-----------------

Sen att jag inte menat någonting av vad jag har skrivit är en annan femma, ville bara kolla hur folk reagerar och se om någon kunde ta en diskussion mot det. Idiot, håll käften och du är ett skämt var väl kommentarer man kunde räknat med, men det bevisar ju bara att SlewME hade rätt. Istället för att ta diskussionen så kom man med kommentar istället, och det räcker tydligen inte med att en gjorde det utan flera. MAFIA_KING till exempel, kan inte säga varför och säger redan kommentarer som man redan fått ta emot, fyller ingen jävla funktion alls. Håll käften.

För att klargöra för alla. Ja, det är en dum jävla lag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan nog tro på att du ville se hur folk reagerar, men men teori är denna:

Du ville klargöra hur du tyckte, men du drog ut på det bara för att se hur folk reagerar. Sen när vissa börjar argumentera emot dig vet du inte vad du ska säga så du nämner de som inte gjorde det lika bra och försvarar med "jag tycker som ni, ville bara se vad ni skulle säga" eller liknande.

Och ja, det är en dum lag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor