GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Tycker DU ja, det finns tusentals människor som tycker om den klädstilen så håll käften istället. Ja, sen finns det tusentals människor som tycker det är äckligt att behöva se andra personers rövspringor som är inväcklade i kalsongerna. Så håll käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Ja, sen finns det tusentals människor som tycker det är äckligt att behöva se andra personers rövspringor som är inväcklade i kalsongerna. Så håll käften. Låt folk tycka det då... Det är väl fortfarande upp till var och en hur dom ska vara klädda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Ja, sen finns det tusentals människor som tycker det är äckligt att behöva se andra personers rövspringor som är inväcklade i kalsongerna. Så håll käften. Du är ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Du är ett skämt. Ett skämt kan dö ut om ingen pratar om det eller vet om det. Tyvär skulle den här... Saken leva vidare även om vi inte visste om hans existens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Låt folk tycka det då... Det är väl fortfarande upp till var och en hur dom ska vara klädda.. Ja precis. Men eftersom jag är klädd på det ena viset som inte alls har är olagligt är USA, så får jag väl fortfarande tycka illa om det andra. ----------------- Sen att jag inte menat någonting av vad jag har skrivit är en annan femma, ville bara kolla hur folk reagerar och se om någon kunde ta en diskussion mot det. Idiot, håll käften och du är ett skämt var väl kommentarer man kunde räknat med, men det bevisar ju bara att SlewME hade rätt. Istället för att ta diskussionen så kom man med kommentar istället, och det räcker tydligen inte med att en gjorde det utan flera. MAFIA_KING till exempel, kan inte säga varför och säger redan kommentarer som man redan fått ta emot, fyller ingen jävla funktion alls. Håll käften. För att klargöra för alla. Ja, det är en dum jävla lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Sen att jag inte menat någonting av vad jag har skrivit är en annan femma, ville bara kolla hur folk reagerar Det där tror jag inte en sekund på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Jag kan nog tro på att du ville se hur folk reagerar, men men teori är denna: Du ville klargöra hur du tyckte, men du drog ut på det bara för att se hur folk reagerar. Sen när vissa börjar argumentera emot dig vet du inte vad du ska säga så du nämner de som inte gjorde det lika bra och försvarar med "jag tycker som ni, ville bara se vad ni skulle säga" eller liknande. Och ja, det är en dum lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts