Jump to content

Förbjuda kläder

SlewME
 Share

Recommended Posts

Gillar USA mer och mer för varje dag. Här sitter ni och gnäller över en av världens mest genomtänkta lagar. Det är den fulaste jävla stilen som finns när man går med byxorna nere i knävecken så man visar fillingarna, som i sin tur klart och tydligt på vissa personen tränger sig in i skitan så man ser hela sprickan satt säga. Detta tycker tydligen vissa är fräscht. Nej, det är bra USA, fram med lite stil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gillar USA mer och mer för varje dag. Här sitter ni och gnäller över en av världens mest genomtänkta lagar. Det är den fulaste jävla stilen som finns när man går med byxorna nere i knävecken så man visar fillingarna, som i sin tur klart och tydligt på vissa personen tränger sig in i skitan så man ser hela sprickan satt säga. Detta tycker tydligen vissa är fräscht. Nej, det är bra USA, fram med lite stil.

Då kan man lika gärna införa skoluniform på offentliga platser också, är det det du menar? Att kläderna inte får väcka anstöt hos någon? Självklart ska man inte gå runt med kläder som kränker en viss folkgrupp/religion/whatever- men förfan, att dra åt tyglarna ännu mer än vad dom redan är är bara efterblivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju inte lika kul att klä sig snyggt ifall alla andra gör det också, bra med lite fult folk också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan man lika gärna införa skoluniform på offentliga platser också, är det det du menar? Att kläderna inte får väcka anstöt hos någon? Självklart ska man inte gå runt med kläder som kränker en viss folkgrupp/religion/whatever- men förfan, att dra åt tyglarna ännu mer än vad dom redan är är bara efterblivet.

Nej man behöver inte gå så långt så man ska införa skoluniform eller annat. Men varför går man inte runt med mysbrallorna i knävecken på bröllop? Nej, för då ska man klä upp sig. Men varför kan man inte klä upp sig under en vanlig arbetsdag då också?

Tweak har visserligen en poäng vill jag bara påpeka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte komma med en lånk kommentar om hur idiotisk du är, men min hjärna han smälta innan jag kom till halva texten. Så kommer inte på något bättre än "Nej, tyst" så vi får se hur det blir.

Nej, tyst.

Ja, det fungerar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte komma med en lånk kommentar om hur idiotisk du är, men min hjärna han smälta innan jag kom till halva texten. Så kommer inte på något bättre än "Nej, tyst" så vi får se hur det blir.

Nej, tyst.

Ja, det fungerar

Det gör du i alla dina inlägg där folk är av annan åsikt än dig. Vi vet det och du behöver inte upprepa det gång på gång.

*inväntar kloparinlägg med personangrepp på hög nivå*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, tyst.

Ja, det fungerar

Så det är idiotiskt att uppskatta en lag och anse vad som är stil eller inte? Få höra en lång kommentar istället för ett personangrepp och en nördig bortförklaring. Eller ska jag behöva hålla med SlewMe i det han skrev i en annan tråd lite längre ner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, tyst.

Ja, det fungerar

Så han är idiotisk för att han tycker på ett annat sätt än dig? Snälla för fan, vakna upp.

Jag är inte emot dig i klädfrågan då jag själv glider med slappa brallor, dock aldrig ner till halva skinkorna, men aldrig över kalsongerna heller.

Men din jävla attityd är åt helvete fel, än en gång: Bara för att han tycker på ett annat sätt så är han en idiot?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det är idiotiskt att uppskatta en lag och anse vad som är stil eller inte? Få höra en lång kommentar istället för ett personangrepp och en nördig bortförklaring. Eller ska jag behöva hålla med SlewMe i det han skrev i en annan tråd lite längre ner?

Ja det är idiotiskt då alla tycker om olika stilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewMe, då jag nyss vaknat är jag för trött för personangrepp på hög nivå, så det kan mycket väl bli korta, enkla personangrep i stil med "Haha, dina skor är smutsiga" eller liknande. Ok, då förklarar vi oss:

Nej, du är inte en idiot för att du inte gillar klädstilen och nej, du är inte en idiot för att du gillar USA och deras lagar (även om Bush med resten av folket bara vill göra allt dåligt sämre och allt som är sämre till katastrofalt). Däremot är det idiotiskt att tycka att det är rätt att förbjuda en viss sorts klädstil. Några av er kanske inte har tänkt på att det inte bara är en klädstil för vissa utan också deras personlighet och deras livsstil. Jag, t.ex, har haft på mig baggy-jeans och säckig hoody sedan lågstadiet och jag mår bra i dom kläderna. Jag vill inte ändra mig och, ärligt talat, så kan jag inte ändra mig. Detta är mitt sätt att agera, leva och klä mig och jag är inte den enda som tycker det. Finns hur många hip-hop-nissar som helst där ute som säkert skulle sagt/skrivit samma sak om de kunnat och sett det här. Så att de kan förbjuda en klädstil är idiotiskt.

Och angående det där med vapen: Varför kan de inte lika gärna förbjuda mjukis-byxor då dom också är pösiga? Och jag vet, de förbjöd inte själva jeansen, men som det blev skrivet tidigare av någon (feel free to grab the credit) så kan man inte ha baggy-jeans uppe vid armhålorna.

Fan, Slew, inget personangrep alls. Jag måste verkligen vara trött om jag inte ens kommer på ett inlägg där jag kan förolämpa dig :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewMe, då jag nyss vaknat är jag för trött för personangrepp på hög nivå, så det kan mycket väl bli korta, enkla personangrep i stil med "Haha, dina skor är smutsiga" eller liknande. Ok, då förklarar vi oss:

Nej, du är inte en idiot för att du inte gillar klädstilen och nej, du är inte en idiot för att du gillar USA och deras lagar (även om Bush med resten av folket bara vill göra allt dåligt sämre och allt som är sämre till katastrofalt). Däremot är det idiotiskt att tycka att det är rätt att förbjuda en viss sorts klädstil. Några av er kanske inte har tänkt på att det inte bara är en klädstil för vissa utan också deras personlighet och deras livsstil. Jag, t.ex, har haft på mig baggy-jeans och säckig hoody sedan lågstadiet och jag mår bra i dom kläderna. Jag vill inte ändra mig och, ärligt talat, så kan jag inte ändra mig. Detta är mitt sätt att agera, leva och klä mig och jag är inte den enda som tycker det. Finns hur många hip-hop-nissar som helst där ute som säkert skulle sagt/skrivit samma sak om de kunnat och sett det här. Så att de kan förbjuda en klädstil är idiotiskt.

Och angående det där med vapen: Varför kan de inte lika gärna förbjuda mjukis-byxor då dom också är pösiga? Och jag vet, de förbjöd inte själva jeansen, men som det blev skrivet tidigare av någon (feel free to grab the credit) så kan man inte ha baggy-jeans uppe vid armhålorna.

Fan, Slew, inget personangrep alls. Jag måste verkligen vara trött om jag inte ens kommer på ett inlägg där jag kan förolämpa dig :shifty:

Är så pass mogen att jag faktiskt kan säga: Bra gjort!, till en person jag inte har särskillt mycket gemensamt med. Nu har vi rett ut både det ena och det andra - kalas.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att citera Homer Simpsons: "That's the american way"

Sen för att undra över vart fan USA är påväg egentligen:

Jag har mina fillingar lite över byxkanten för att det är skönare iom att byxorna inte skaver. Ska man då behöva gå omkring och vara obekväm bara för att några gamla surkart till kärringar o gubbar inte tycker om hur ungdomen klär sig??

Helt uppåt väggarna!

Meeeeen så länge det inte kommer till Sverige skiter jag i vilket. Om jag nu inte åker till USA och får böta för min klädstil. Då jävlar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker DU ja, det finns tusentals människor som tycker om den klädstilen så håll käften istället.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll tummarna grabbar, snart är det nog förbjudet med kläder överhuvudtaget.... :unsure:

Det här var nog den absolut töntigaste lagen som jag nånsin har hört talats om, har vi otur (eller kanske tur som en del tycker) så kommer nog sverige dra in samma jävla patetiska lag eftersom vi försöker efterträda Amerika så mycket som möjligt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att vissa gamla tanter kan tycka att det är stötande kan jag väl nästan förstå, men då de flesta hip-hoppare har tröjjor som hänger ner till knäna, hur kan de då se det och störa sig på det?

Och hoppas fan inte att Sverige tar in lagen också. Då ska jag ta på mig BH och springa omkring på gatorna i kalsonger och en rosa, fluffig BH.

Who's with me?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor