eldha Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Hur gör man uppdrag som polis, brandkår, ambulans och taxi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Går in i de bilarna och trycker på mission knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eldha Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eldha Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Förästen vad är det för knapp. Jag köpte spelet idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Kan man välja själv.....har det på M det va klurigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Förästen vad är det för knapp. Jag köpte spelet idag! Från början tror jag det är caps lock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Från början tror jag det är caps lock... ellr "+" vid num knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurtan Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 hur klarar man polisuppdragen då??? det är ju omöjligt att döda tjuvarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Nej. Det är inte omöjligt. Försök igen. Minns jag inte helt fel så kommer det upp en ruta när man hoppar in i ett statligt fordon som lyder något i stil med "PRESS CAPS LOCK TO TURN MISSION ON"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Nej. Det är inte omöjligt. Försök igen. Minns jag inte helt fel så kommer det upp en ruta när man hoppar in i ett statligt fordon som lyder något i stil med "PRESS CAPS LOCK TO TURN MISSION ON"... Press Caps Lock to toggle vigilante missions on or off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts