R2D2 Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Smart, Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Tack tack. Haha, förresten så var det någon av våra nollor som hade talat ut i Östgöta Correspondenten om ballongleken. Redigerad 9 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Enligt henne så är det nollarnas fel men man vet ju aldrig. Bitch be tawkin' boolsheet. Kanske samma typ av tös som anmäler våldtäkter som aldrig inträffat? Bara spekulerar, liksom. "De använde väl en tratt eller nåt för att få mig full" Mm, ja. Det tror vi på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Bitch be tawkin' boolsheet. Kanske samma typ av tös som anmäler våldtäkter som aldrig inträffat? Bara spekulerar, liksom. "De använde väl en tratt eller nåt för att få mig full" Mm, ja. Det tror vi på. Tolka mig inte fel. Självklart var hon med på det. Ännu mer självklart är det att hon anmäler för att klara sig undan lindrigare. Hon är inte heller en sådan som aldrig dricker eller så. Men hon skulle inte dra i sig 3 promille om hon inte blev hetsad eller tvingad. Kanske också var någon sorts häxblandning som man inte visste hur stark den var. Visst är det hennes fel men hon hade inte gjort det på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Det är väl bland annat det som han har lovat att inte berätta? Norra Real står det i Aftonbladet ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Lol, aldrig hört talas om att de är på gymnasiet. Vad tråkiga alla måste vara i tråk-Luleå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jaa... Tanken var att vi skulle nolla ettorna men det driftade över till något helt annat. Jag har med mig en sisådär 55cl vodka och planen var att bli måttligt berusad och förnedra ettorna. Vi hade hyrt lokal, DJs och portvakter - hela faderullan. Inga av mina vanliga hang-arounds från skolan var där så jag driftade runt lite själv och shottade lite. Sen drog vi igång lekar med ölbong etc. Efter några drinkar börjar jag känna alkoholen och helt plötsligt står jag där med fotbollshuliganerna med ölbongen i handen och de häller i en som jag gärna drar ner. Fan vad nice sätt att dricka, tänker jag och gör en blandning av energidryck och vodka som de häller i. Men när jag väl börjar dra den så vänder de min vodkaflaska rakt upp och ner i den och allt flyger in i magen. Ryggdunkar och grabbskratt utbrister och jag kräks en skvätt i baren. Därefter minns jag knappt någonting, jag blir släpad av ettorna till tunnelbanan och väl på tåget spyr jag som en fontän över hela golvet och alla byter snabbt vagn. Helt nerspydd lyckas jag stiga av vid min station och några flickor undrar hur jag mår. Jag förklarar sluddrigt att jag behöver hjälp och instruerar dom hur man får tag på en tjejkompis som bor i närheten. Jag får prata med henne och hon ger mig en vägbeskrivning hem. Nästa morgon vaknade jag upp skitfull i min säng och allt jag kan göra är att gråta en skvätt. ÅNGEST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Hahaha, så jävla rätt! Hahaha, jag sitter här med ett brett leende i hela ansiktet, faktiskt. Vad lyckade ettorna måste ha känt sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Du är så jäkla söt P-C! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Idag och igår fick jag retande blickar från alla håll, flinande ansikten och viskningar bakom ryggen. ÅNGEST! Redigerad 18 september, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Idag och igår fick jag retande blickar från alla håll, flinande ansikten och viskningar bakom ryggen. ÅNGEST! Awww, feel sry 5 ya. -- Ingen nollning i kyliga norrland. Åtminstånde inte på mitt gymnasium.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Ingen nollning i kyliga normala norrland. Åtminstånde inte på mitt gymnasium.. Same here. Redigerad 18 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Same here. Vilket gymnasium går du på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Vilket gymnasium går du på?? Bergs Gymnasium, Svenstavik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts