Jump to content

Nollning

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bitch be tawkin' boolsheet. Kanske samma typ av tös som anmäler våldtäkter som aldrig inträffat? Bara spekulerar, liksom.

"De använde väl en tratt eller nåt för att få mig full"

Mm, ja. Det tror vi på.

Tolka mig inte fel. Självklart var hon med på det. Ännu mer självklart är det att hon anmäler för att klara sig undan lindrigare. Hon är inte heller en sådan som aldrig dricker eller så.

Men hon skulle inte dra i sig 3 promille om hon inte blev hetsad eller tvingad. Kanske också var någon sorts häxblandning som man inte visste hur stark den var.

Visst är det hennes fel men hon hade inte gjort det på egen hand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa...

Tanken var att vi skulle nolla ettorna men det driftade över till något helt annat.

Jag har med mig en sisådär 55cl vodka och planen var att bli måttligt berusad och förnedra ettorna. Vi hade hyrt lokal, DJs och portvakter - hela faderullan. Inga av mina vanliga hang-arounds från skolan var där så jag driftade runt lite själv och shottade lite. Sen drog vi igång lekar med ölbong etc. Efter några drinkar börjar jag känna alkoholen och helt plötsligt står jag där med fotbollshuliganerna med ölbongen i handen och de häller i en som jag gärna drar ner. Fan vad nice sätt att dricka, tänker jag och gör en blandning av energidryck och vodka som de häller i. Men när jag väl börjar dra den så vänder de min vodkaflaska rakt upp och ner i den och allt flyger in i magen. Ryggdunkar och grabbskratt utbrister och jag kräks en skvätt i baren. Därefter minns jag knappt någonting, jag blir släpad av ettorna till tunnelbanan och väl på tåget spyr jag som en fontän över hela golvet och alla byter snabbt vagn. Helt nerspydd lyckas jag stiga av vid min station och några flickor undrar hur jag mår. Jag förklarar sluddrigt att jag behöver hjälp och instruerar dom hur man får tag på en tjejkompis som bor i närheten. Jag får prata med henne och hon ger mig en vägbeskrivning hem. Nästa morgon vaknade jag upp skitfull i min säng och allt jag kan göra är att gråta en skvätt.

ÅNGEST!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor