Jump to content

Nollning

Renard
 Share

Recommended Posts

Nej

Vad är det som ni/vi inte bestämmer? Terra dig? Om någon gör nåt så kan du ju göra nåt tillbaka

Skolka? Man kan väl gå i skolan vanligt? Och varför skulle nån vilja gå på en fest med såna idioter som tror sig?

Wow, vilken idiot du är.

Att du inte äns visste vad nollning var tog ju ändå priset. Välkommen till gymnasieåldern om sisådär 7-8år kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ser mig T-Bone Mendez som en blandning mellan Moron(eller vad han heter, stämmer bra in iaf), Cyprez, Lajnux och Darkjak.

Se det på gott eller ont.

Är själv rätt säker på att T-Bone är den gamla goda Moroni_Family.

När man ska jucka mot tjejen bakifrån så att ballongen hon har fäst på sig sprängs. (?)

Korrekt.

Eller, egentligen fick de ta vilken sexställning som helst. Men alla valde bakifrån. Hade jag med gjort. :P

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka drag från Lajnux och Darkjak?
Darkjaks lite smått tillbakadragna sätt och "korrekthet"(även om allt kanske inte är korrekt). Har för övrigt aldrig debatterat eller bråkat med Darkjak. Lajnux dryghet.

Tur att vi har Mordos som kan svara på era frågor åt mig :rolleyes: han är så klok. Han gillar att svara för mig, det händer ofta.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Darkjaks lite smått tillbakadragna sätt och "korrekthet"(även om allt kanske inte är korrekt). Har för övrigt aldrig debatterat eller bråkat med Darkjak. Lajnux dryghet.

Tur att vi har Mordos som kan svara på era frågor åt mig :rolleyes: han är så klok. Han gillar att svara för mig, det händer ofta.

Okej :>

Har jag fel eller har du blivit mindre aktiv här på forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart. Du är förutsägbar.
Men nu hade du ju fel. Så håll käften och låt mig svara själv.

@Tweak.

Ja, är ganska inaktiv på GTAsajten. Finns så många rövhål att jag inte orkar läsa här. Tittar förbi av den anledningen att många är schyssta, du bland annat. Sedan är det allt mer tråkiga ämnen och ingen debatt. GTAsajtarna visade tydligt var de stod i debattfrågan.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor