Jump to content

Nollning

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Låt mig gissa att det var en halvsidas moralpredikan? :P

---

Nollningen under min gymnasietid gick bara ut på att spela lite brännboll och leka några tråkiga lekar.

Nej, det handlade mest om PUL och en av bilderna uppladdade på min server. Men jag ändrade mig gällande beslutet då ansikten knappt syntes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

look whos talking...

blev inte nollad förra året nej..

Men ärligt nu, har aldrig sett han skriva med stor bokstav, han skriver värre än en 12:åring gör!

@R2D2, min engelska iaf är bättre än hans svenska, sedan skriver jag inte hela tiden fel på min engelska, han gör det hela tiden på sin svenska.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ärligt nu, har aldrig sett han skriva med stor bokstav, han skriver värre än en 12:åring gör!

@R2D2, min engelska iaf är bättre än hans svenska, sedan skriver jag inte hela tiden fel på min engelska, han gör det hela tiden på sin svenska.

Och vem tror du bryr sig? Det finns mycket fler personer på forumet som skriver sämre än han. Man kan i alla fall läsa vad han skriver.

Grattis till ännu en tråd som går off-topic.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din svenska är faktiskt exakt lika dålig. (w00t)

Din engelska är sämre än hans svenska. :)

-

Min syrra blev nollad förra veckan faktiskt, alla tvåor och treor stod på taket och kastade vatten på ettorna som kom. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört om nollningar där tjejerna tvingats suga av killar offentligt. Där går fan gränsen.

Jag såg en liten kille bli nollad inne på toaletten en gång av tre äldre grabbar. Spolade honom i toan. Men han bara skrattade efteråt. Weird :P

Då hade man fan dränkt dem båda. Har inte blivit nollad någon gång I allafall. But who knows.. Det är ett tag kvar. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Högskolestudenterna hade nollning idag. Jag bor precis bredvid alla studenthus och därför fick jag höra nån idiot som sa "åh kolla snubben med sina adidas kicks, såna hade man i 5:an" då blev vi väldigt :P. Så jag svarade "men du är ju fett efter" och då skulle han imponera på några brudar genom att vara uppkäftig mot två 15åringar (w00t) sen "hade han inte tid" med oss längre för han skulle "supa fett mycket". Jag gillar inte de nya studenterna...de gammla var inte så uppkäftiga...förutom när de kastade ägg på oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså shit va töntigt. Ni som skriver datum, har ni bestämmt att folk ska få göra så på er? Hur kan man låta andra göra sånt, säg emot.

Finns inte så mycket att göra mer än att skolka, och då får man inte komma på festen på kvällen. Tror det blir rätt harmlöst ändå, och man får leka roliga saker :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är kult. Du förstår när du blir äldre :P

Nej

Vi (1:orna) bestämmer inte ett skit, nprmalt brukar vi inte veta ett skit.

Sedan om man inte går så kan de terra dig i skolan istället hela året ut.

Vad är det som ni/vi inte bestämmer? Terra dig? Om någon gör nåt så kan du ju göra nåt tillbaka

Finns inte så mycket att göra mer än att skolka, och då får man inte komma på festen på kvällen. Tror det blir rätt harmlöst ändå, och man får leka roliga saker (w00t)

Skolka? Man kan väl gå i skolan vanligt? Och varför skulle nån vilja gå på en fest med såna idioter som tror sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor