RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) www.knightonlineworld.com jag ladda ner en spel klient därifrån, när jag höll på att installera det så hitta mitt antivirus ett virus, Win32 trojan llr något. Så jag sökte på deras forum och där hittade jag att det inte var ngt farlig, så jag lät det gå, men efter det har min dator varit trög.. mkt trögare än förr. Någon som tror det har med de där att göra? Edit: jag har sökt med mitt antivirus men nu hittar det inget Redigerad 28 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 www.knightonlineworld.com jag ladda ner en spel klient därifrån, när jag höll på att installera det så hitta mitt antivirus ett virus, Win32 trojan llr något. Så jag sökte på deras forum och där hittade jag att det inte var ngt farlig, så jag lät det gå, men efter det har min dator varit trög.. mkt trögare än förr. Någon som tror det har med de där att göra? Edit: jag har sökt med mitt antivirus men nu hittar det inget 1. Vilket anti-virus system? 2. Vad hette filen? 3. Är den farlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 29 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 1. Vilket anti-virus system? 2. Vad hette filen? 3. Är den farlig? 1:Använder avast 2:Menar du viruset? det hette win32 trojan, men spelet heter knightonline 3: Slängde filen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Hade samma problem när jag installerade KO. NOD fixade dock biffen för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts