Jump to content

Bitlord 1.1 Problem

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Inga seeders?

Jo den hadde seeders. Ska kolla lite närmare och ska testa olika torrents och se om det är verkligen nåt fel på Bitlord. Den startade iaf på en av mina torrent men ja är fortförande lite osäker.

Btw. Detta kanske ej angår tråden hur seedar man när den är klar?. Ja brukar trycka på stop sen Egenskaper på Bitlord och ändra till seeda gör ja rätt eller?

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo den hadde seeders. Ska kolla lite närmare och ska testa olika torrents och se om det är verkligen nåt fel på Bitlord. Den startade iaf på en av mina torrent men ja är fortförande lite osäker.

Btw. Detta kanske ej angår tråden hur seedar man när den är klar?. Ja brukar trycka på stop sen Egenskaper på Bitlord och ändra till seeda gör ja rätt eller?

Laddar du hem från en stängd tracker så kanske Bitlord är bannat, då får du använda uTorrent.

Du behlver inte göra något, när den har laddat klart så börjar den seeda automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Hur vet man om det är en stängd tracker?.

2. Men hur vet ja att den seedar automatisk?

3. Så då är det inge fel på mitt Bitlord?

Vilka frågor.

1. Om du måste regga dig för att få komma in på sidan så är det en stängd tracker. En open är när man kan ladda hem utan att registrera sig.

2. Hur du vet.. Du märker att upphastigheten ökar, när du har upphastighet på en torrent så delas den ut. Och det sker som sagt automatiskt.

3. Det vet jag ju inte, jag gav dig bara några alternativ till vad som kan vara det egentliga problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor