SilentViper Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Förut när när ja skulle ta hem ngra saker så startas ej torrents ja har typ sätt på 3-6st utan nån av dom funkar har till och med testat att ladda torrents som ja har laddat förut utan dom sätt igång enda ja ser är ">>" inge mera. Sry om detta anses som Warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Förut när när ja skulle ta hem ngra saker så startas ej torrents ja har typ sätt på 3-6st utan nån av dom funkar har till och med testat att ladda torrents som ja har laddat förut utan dom sätt igång enda ja ser är ">>" inge mera. Sry om detta anses som Warez Inga seeders? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Inga seeders? Jo den hadde seeders. Ska kolla lite närmare och ska testa olika torrents och se om det är verkligen nåt fel på Bitlord. Den startade iaf på en av mina torrent men ja är fortförande lite osäker. Btw. Detta kanske ej angår tråden hur seedar man när den är klar?. Ja brukar trycka på stop sen Egenskaper på Bitlord och ändra till seeda gör ja rätt eller? Redigerad 28 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Jo den hadde seeders. Ska kolla lite närmare och ska testa olika torrents och se om det är verkligen nåt fel på Bitlord. Den startade iaf på en av mina torrent men ja är fortförande lite osäker. Btw. Detta kanske ej angår tråden hur seedar man när den är klar?. Ja brukar trycka på stop sen Egenskaper på Bitlord och ändra till seeda gör ja rätt eller? Laddar du hem från en stängd tracker så kanske Bitlord är bannat, då får du använda uTorrent. Du behlver inte göra något, när den har laddat klart så börjar den seeda automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Hur vet man om det är en stängd tracker?. Men hur vet ja att den seedar automatisk? Så då är det inge fel på mitt Bitlord? Redigerad 28 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 1. Hur vet man om det är en stängd tracker?. 2. Men hur vet ja att den seedar automatisk? 3. Så då är det inge fel på mitt Bitlord? Vilka frågor. 1. Om du måste regga dig för att få komma in på sidan så är det en stängd tracker. En open är när man kan ladda hem utan att registrera sig. 2. Hur du vet.. Du märker att upphastigheten ökar, när du har upphastighet på en torrent så delas den ut. Och det sker som sagt automatiskt. 3. Det vet jag ju inte, jag gav dig bara några alternativ till vad som kan vara det egentliga problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Aja då skäns det så att mitt problem är löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts