iweX Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Hejsan, Jag behöver lite hjälp Min polare skickade en låt med Nått namn exempel ; kent - Jag heter kent Och om jag nu vill byta namn på låten till nått annat så Även Windows Media Player / MSN byter namn på låten så den heter tex Peder - Jag heter peder Hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Hejsan, Jag behöver lite hjälp Min polare skickade en låt med Nått namn exempel ; kent - Jag heter kent Och om jag nu vill byta namn på låten till nått annat så Även Windows Media Player / MSN byter namn på låten så den heter tex Peder - Jag heter peder Hur gör jag då? Högerklicka->egenskaper->sammanfatning- sedan ändra Artist, ja artisten, sedan hitta Titel, namnet på låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Högerklicka->egenskaper->sammanfatning- sedan ändra Artist, ja artisten, sedan hitta Titel, namnet på låten. Går Bara att byta Titeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Går Bara att byta Titeln? Då är det en Itunes fil, prova att ta den i Ituens och konvenetra till .mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Jag brukar dra upp dom i Vegas och rendera om till namnet/albumtitel och allt annat jag vill ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Då är det en Itunes fil, prova att ta den i Ituens och konvenetra till .mp3. Det är en mp3 fil. Jag brukar dra upp dom i Vegas och rendera om till namnet/albumtitel och allt annat jag vill ändra. har inte vegas, nått annat tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Gör som tommykiller sa och klicka Avancerat>>>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Fixades. tråden kan låsas nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts