Tjottahejti Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Hej, jag undrar om ni har några tips på hur man blir bra på biljard? Jag är nämligen rätt kass på det Jag kräver inga snabba svar, jag skulle bara uppskatta om jag fick ett tips eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Se till att sikta rakt mot hålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Och tänk lite fysiska möjligheter. Om du träffar bollen på sidan så far den ju inte rakt fram. Använd det om du är i krisiga situationer. Du lär dig det där mer när du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 28 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Ok, tack för tipsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts