Maimstream Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 mikroTorrent. Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 uTorrent & Halite = Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 µTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 µTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Azureus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Kan väl slänga in att jag kör rtorrent/libtorrent. GUI är bara Bloat Du en sån där fåntratt som kör filmer via kommandotolken också? Eller kanske jag ska säga konsollen (för du använder väl nån Linuxdist har jag för mig?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Du en sån där fåntratt som kör filmer via kommandotolken också? Eller kanske jag ska säga konsollen (för du använder väl nån Linuxdist har jag för mig?). Det finns dock många fördelar med att slippa köra via GUI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Du en sån där fåntratt som kör filmer via kommandotolken också? Eller kanske jag ska säga konsollen (för du använder väl nån Linuxdist har jag för mig?). Kör rtorrent på en Debian server. Filmer kollar jag på med min laptop (MacBook), och då blir det oftast mplayer, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Filmer kollar jag på med min laptop (MacBook), och då blir det oftast mplayer, ja. Jag tror att han menar att se filmer som ASCII-art i själva terminalen. Men det gör väl inte du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Jag tror att han menar att se filmer som ASCII-art i själva terminalen. Men det gör väl inte du? Det tror jag inte någon gör, funktionen är väl mest där för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Det tror jag inte någon gör, funktionen är väl mest där för skojs skull. Antagligen. Lär ju inte gå över SSH eller liknande heller om man inte har väldigt snabb lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 µtorrent ftw Började med Bitcomet, det sög. Bytte till Bitlord, funkade rätt bra om man öppnade portarna för det, tog oerhört lång tid innan det gick igång men sen funkade det bra bytte sedan till µtorrent och vart väl mer eller mindre kär, vi ska nog gifta oss nu i vinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Använde satelit oxåµtorrent ftwBörjade med Bitcomet, det sög.Bytte till Bitlord, funkade rätt bra om man öppnade portarna för det, tog oerhört lång tid innan det gick igång men sen funkade det brabytte sedan till µtorrent och vart väl mer eller mindre kär, vi ska nog gifta oss nu i vinterad ör sp specielt md utrorrnet mos inte bicomtet nite arh punkt punkt upropstecken slash frågetecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Använde satelit oxåad ör sp specielt md utrorrnet mos inte bicomtet nite arh punkt punkt upropstecken slash frågetecken Okej. Låt se:uTorrent är snålt på både processorkraft och minnesanvändning.uTorrent rapporterar korrekt till trackers och är därför inte bannat någonstans (förutom av foliehattar som tror att det är bakdörrat av MPAA).uTorrent har ett webb-interface.uTorrent har etiketter (och kan lägga hemladdningar i olika mappar beroende på etiketter).Bara för att nämna några. ..!/? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Men vem Bryr sig.. går nerladdningarna på samma speed så är det sak samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Men vem Bryr sig.. går nerladdningarna på samma speed så är det sak samma Inte om du hänger på en tracker som har bannat uTorrent, eftersom du inte får hem något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Men vem Bryr sig.. går nerladdningarna på samma speed så är det sak samma Så när du blir ägd byter du argument? Har du någon sorts religiös anknytning med BitComet eller är du bara trög? Grejen är också att dom inte går lika snabbt. Många klienter bannar BitComet vilket gör att du inte kan ansluta till lika många som du kan med uTorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Okej. Låt se: uTorrent är snålt på både processorkraft och minnesanvändning. uTorrent rapporterar korrekt till trackers och är därför inte bannat någonstans (förutom av foliehattar som tror att det är bakdörrat av MPAA). uTorrent har ett webb-interface. uTorrent har etiketter (och kan lägga hemladdningar i olika mappar beroende på etiketter). Bara för att nämna några. ..!/? Tråkigt nog använder µTorrent för mig alltifrån 5 till 200 MB minne. Ofta närmare den högre ribban än den låga. Jag vill också meddela dig och Mikolan att jag syftade på mplayer, inte ASCII-filmer (herregud mänska! ) Jag klankar inte ned på de som använder program utan GUI, men många människor gör det enbart för att verka häftiga och mer leet än de egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Så när du blir ägd byter du argument? Har du någon sorts religiös anknytning med BitComet eller är du bara trög? Grejen är också att dom inte går lika snabbt. Många klienter bannar BitComet vilket gör att du inte kan ansluta till lika många som du kan med uTorrent. Men det går ju lika snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Men det går ju lika snabbt! Gå in på valfri privat tracker och prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts