Jacker Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 rTorrent är för Linux och så är den helt terminalbaserad, dvs den körs endast med text typ. Icke-grafisk med andra ord. - - - Jacker kör med Azureus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 uTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Jag kör µTorrent. Vad är fördelarna med rTorrent? Den körs till Linux och är tillräckligt resurssnål för att funka på långsamma datorer, till exempel min Linksys NSLU2 som bara har 266mhz processor och 32mb minne. Andra fördelar är att den kan bevaka en mapp efter nya torrentfiler som då automatiskt läggs till vilket betyder att jag bara sparar ner torrentfilerna jag vill ha på en utdelat mapp på nätverket så tankas om automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 VaäreförskillnadpåBitcometochutorrent? jaganvänderbitcomet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 µTorrent QFTFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 µTorrent. <- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 µTorrent är det enda rätta. Amen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Bitcomet äger utorrent bakofram xD tror alltid att de är något kryp på dataskärmen när jag ser jackers signatur Redigerad 28 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Bitcomet äger utorrent bakofram Ingenstans, tyvärr. BitComet rapporterar fel till trackers vilket gör att många hatar den och till och med bannar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 µTorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Ingenstans, tyvärr. BitComet rapporterar fel till trackers vilket gör att många hatar den och till och med bannar den. å det gör inte utorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 µTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 å det gör inte utorrent Precis. Tro mig, jag vet vad jag pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 µTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 kukTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 kukTorrent kuk.. hiihihih du sa ett snoppord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Icke-grafisk med andra ord. Så hette det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Kör inte torrent, kör limewire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 µTorrent is the one and only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 kukTorrent Oooh, länka! (µTorrent här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts