Nybörjaren Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Tjena. När man går in på www.gtasajten.com står det enbart "Sidan är nedlagd" med en länk till forumet. Är dumpen borta, eller har jag missat något ? Hoppas inte Hultenius har deletat dumpen, fanns ju så mycket bra fakta på GTAsajten Hälsningar Nybörjaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Tjena. När man går in på www.gtasajten.com står det enbart "Sidan är nedlagd" med en länk till forumet. Är dumpen borta, eller har jag missat något ? Hoppas inte Hultenius har deletat dumpen, fanns ju så mycket bra fakta på GTAsajten Hälsningar Nybörjaren http://www.gtasajten.com/dump/ Redigerad 28 augusti, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Speaking of which, hur tankar man hela dumpen till sin dator? Har för mig att jag fått svar för länge sen om nåt FF-tillägg men jag minns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Men alltså... Sidan är alltså helt jävla nedlagd nu eller? Jag har inte riktigt fattat det här.. Den låg väl bara på is? Och nu helt plötsligt är den NEDLAGD?! :'( Har alltid hoppats att Hultan ska få ork att starta den igen, men nu verkar inte fallet vara så längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Men alltså... Sidan är alltså helt jävla nedlagd nu eller? Jag har inte riktigt fattat det här.. Den låg väl bara på is? Och nu helt plötsligt är den NEDLAGD?! :'( Har alltid hoppats att Hultan ska få ork att starta den igen, men nu verkar inte fallet vara så längre.. Sidan är nerlagd. Om Hultenius tänker starta den någon gång igen i framtiden kan ingen annan än han svara på. Redigerad 18 september, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 18 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Men alltså... Sidan är alltså helt jävla nedlagd nu eller? Jag har inte riktigt fattat det här.. Den låg väl bara på is? Och nu helt plötsligt är den NEDLAGD?! :'( Har alltid hoppats att Hultan ska få ork att starta den igen, men nu verkar inte fallet vara så längre.. Visst är det trist. Dumpen fanns ju förut, nu finns inte ens den. Dock kommer man ju in på länken Henkibojj lade upp. Undrar varför länken till dumpen togs bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Dumpen är inte borta... Om du inte har läst hela så finns dumpen som Quattro postade, tack http://www.gtasajten.com/dump/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Det har gått över ett halvår nu, så jag tänkte rensa upp lite på startsidan och bara konstatera att sidan var nerlagd. Tänkte även göra redirecten gtasajten.com -> gtasajten.com/forum men ångrade mig i sista sekund. Men som sagt, dumparna finns och kommer att finnas kvar. http://www.gtasajten.com/dump http://www.gtamods.com/dump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 2007-20-21!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 2007-20-21!? Haha, nice! Hultan har precis förlängt året med åtta månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Haha, nice! Hultan har precis förlängt året med åtta månader. Kan vara så att det ska vara 02 istället för 20. Även den bäste kan göra fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Haha, nice! Hultan har precis förlängt året med åtta månader. Fett coolt... Betyder det fler Jular?? EDIT: Bytte smilie Redigerad 25 september, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Kan vara så att det ska vara 02 istället för 20. Även den bäste kan göra fel edit: nvm... fel Redigerad 27 september, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 En sak, man kan inte hoppa mellan konsoler på fusksidan till San Andreas, man kan bara kolla på Ps2.. Men nu finns ju GtaNytt, funkar bra istället för Gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Ta bort "Sidan är nerlagt" och skriver man gtasajten.se/com så går man direkt till forumet istället. Onödigt slöseri med tid att man behöva hela tiden trycka på "Forumet finns dock kvar."... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Ta bort "Sidan är nerlagt" och skriver man gtasajten.se/com så går man direkt till forumet istället. Onödigt slöseri med tid att man behöva hela tiden trycka på "Forumet finns dock kvar."... Många av våra besökare är periodare som återkommer vid varje ny GTA-release. Syftet med sidan har varit att informera dessa om själva sajten inte finns kvar längre. Men du kan vara lugn, sidan kommer nämligen att tas bort redan inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Ta bort "Sidan är nerlagt" och skriver man gtasajten.se/com så går man direkt till forumet istället. Onödigt slöseri med tid att man behöva hela tiden trycka på "Forumet finns dock kvar."... För å skriva www.gtasajten.com/forum är ju ett brutalt helvete =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Men du kan vara lugn, sidan kommer nämligen att tas bort redan inatt. Trist om huvudsidan försvinner, tycker du kunde ha gjort något som Vice föreslagit istället och piffat upp den lite med en bild och en länk till forumet. Eller kostar det att ha domänen kanske? Men your'e the boss, boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Trist om huvudsidan försvinner, tycker du kunde ha gjort något som Vice föreslagit istället och piffat upp den lite med en bild och en länk till forumet. Eller kostar det att ha domänen kanske? Men your'e the boss, boss. Domänen används av forumet också så kostnadsmässigt spelar det ingen roll. Jag håller med whoopee, det vore synd om förstasidan försvann. Piffa upp den istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag håller med whoopee, det vore synd om förstasidan försvann. Piffa upp den istället! En inramad bild av hur Sajten såg ut på den gamla goda tiden vore vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts