Adriian Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jag hittade nyss denna sidan via en länk på Last.fm. Vad är det för något? http://www.070829.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Hmm, det enda jag såg från filmsnutten var ordet 'the' mer förstod jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jag lyckade "komma längre" och kom tillslut fram till detta. Det verkar röra sig om någon ny mediespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) See, You, The. Redan från början förstog jag att det var en mediaspelare/telefon/handdator eller liknande. När man ser knapparna som far omkring. Edit: Alla ord jag fått hitils: See, You, The och In Utan ordning. Men som jag fick det nu. Hmm. See you in the...? jahupp. Edit 2. Next Episode Och sen kom jag ju då till samma som Nor_Adde fick fram. Hmm. Den där nedräkningen då. Räknar den ner till just det där, next episode? Om en dag och tretton timmar... Redigerad 27 augusti, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 #4 ...of what lies in the near future. Not only is it a plausible scenario for this, but also a reasonable scenario for almost any on-the-go desire. A superior and boundless experience encompassing all of what we enjoy. We listen, we see, we read, we explore, we discover, we laugh, we share, we travel, we enlighten, we inform, we are informed. This is what we have come to ascertain, yet it calls for a development that keeps up with where we want to go. Now, finally, we are here... #3 ...time is what counts. We must not relate these statistics to the actual content. Although this is nothing new. The trailer might be better than the movie, the chorus might out-do the song as a whole, and so on. What is interesting however is the fact we want the goodies immediately; skip the main course, show me the dessert, going for third base without swinging the bat and so on. This is all the more evident in the entertainment on offer today that... #2 ...although this is already happening in many different fields. While broadcasting we have long been trying to come to terms to meet these new demands. To become more productive. This is a new model of entertainment on our own terms and evident throughout. The expansion of technology, allowing us the possibility of engaging what we actually wish to engage; our own preferred content - found intently or by chance. Soon, it is quite feasible that people will simply... #1 ...just an important theory, but also a crucial part of how this consumption is perceived at present. Everything eventually merges to a point where it more or less becomes inseparable due to the dawn of new technologies. Everything we have known, as one replacement; ultimately being able to do the job of each other. This may spawn patterns that cannot be exchanged, but generally entertainment will merge into whatever a user may request. This fusion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Vad går det ut på? Att lista ut vad det är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Att lista ut vad det är för något. nvm.. Redigerad 28 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 (redigerad) SPOILER: http://static.pici.se/pictures/jnDoSomoQ.jpg Var ju verkligen inte svårt. Redigerad 29 augusti, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 SPOILER: http://static.pici.se/pictures/jnDoSomoQ.jpg Var ju verkligen inte svårt. Fyfan va onödigt av NOKIA att göra en sån här hemsida. Kan dom inte bara skriva när jävla telefonen kommer ut liksom... lönt att göra det så "spooky". Hade det varit en hemsida för någon film som kommer ut ett visst datum så förstår jag att dom gör det så här... men mobil?, ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Fyfan va onödigt av NOKIA att göra en sån här hemsida. Kan dom inte bara skriva när jävla telefonen kommer ut liksom... lönt att göra det så "spooky". Hade det varit en hemsida för någon film som kommer ut ett visst datum så förstår jag att dom gör det så här... men mobil?, ... De vill väl haka på trenden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Fyfan va onödigt av NOKIA att göra en sån här hemsida. Kan dom inte bara skriva när jävla telefonen kommer ut liksom... lönt att göra det så "spooky". Hade det varit en hemsida för någon film som kommer ut ett visst datum så förstår jag att dom gör det så här... men mobil?, ... Smart marknadsföring ju, jag klandrar dem inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 (redigerad) Smart marknadsföring ju, jag klandrar dem inte. Nej det suger ju nu, ingen kommer ju orka bry sig till slut. Men vad vet jag, du som är företagskillen här ju Redigerad 29 augusti, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Nej det suger ju nu, ingen kommer ju orka bry sig till slut. Exakt. Men just nu funkar det ju uppenbarligen, så varför inte? http://software-foren.faz.net/images/smilies/softonic/detective.gif Men vad vet jag, du som är företagskillen här ju Tss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts