okka Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Hej! Vet ni vilket spel det är jag menar redan när ni läser titeln kanske? Jag vet nämligen inte riktigt hur jag ska beskriva det ytterligare... Det är hur som helst ett spel till supernintendo som jag har väldigt starka band från barndomen till, och jag skulle verkligen vela veta vad det är för spel! Man var en liten japansk flicka och man hade en panda med sig - om jag inte minns fel kunde man byta mellan att vara pandan och flickan - och man sprang runt och slogs mot saker och ting. Top down view. Snälla, hjälp mig! Hjälp mig komma till rätta med min barndom! , Oskar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Pröva den här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Orutinerat av mig, ursäkta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Menar du postal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Menar du postal? Nu hoppas jag verkligen inte att du var seriös. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Orutinerat av mig, ursäkta. Aye. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts