Mark Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Kan vara roligt att se andras "chillout"-ställe Så här ser mitt ut: EDIT: De flesta (eller allt egentligen) grejerna är inte mina, utan ingick i hyran. Snacka om lyx Redigerad 27 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Kan vara roligt att se andras "chillout"-ställe Så här ser mitt ut: EDIT: De flesta (eller allt egentligen) grejerna är inte mina, utan ingick i hyran. Snacka om lyx De flesta bor hemma så något "eget" kan bli svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Tittar inte på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 De flesta bor hemma så något "eget" kan bli svårt. Men, men. Då tar man bild på det i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Har ingen tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Har ingen tv. TV-Kort i datorn då? För mig var det en jävla stund sedan jag såg någonting på TV. Flera veckor sedan. Det går i perioder. Jag har TV'n här brevid datorn och mitt emot tv'n är min säng. Bäddsoffa så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Mitt rum, min datorslashtvhörna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Min tv hörna ser man där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Min tv hörna ser man där! Oj, Det där var... ... .. .. .. Enkelt.. Plus asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Mitt tv-rum är inte i skick just nu, kan posta en bild på det senare. Men min skiv/serie-hörna är nyrenoverad och fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Jag fick bara med TV:n för jag ville visa datorhörnan på samma gång. Det blev jättedåligt, det är i vilket fall en soffa där jag satt när jag tog bilden. Den äckligt fula uppblåsbara fåtöljen fungerar som fotstöd. Redigerad 28 augusti, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) Jag fick bara med TV:n för jag ville visa datorhörnan på samma gång. Det blev jättedåligt, det är i vilket fall en soffa där jag satt när jag tog bilden. Den äckligt fula uppblåsbara fåtöljen fungerar som fotstöd. http://.beffo.se/upload/pic~/th/ef37dlq2ke7g.JPG Lär dig skala ner bilder innan du postar/skickar! Att låta bilden vara 3000 pixlar är inte så meningsfullt när den ändå är förjävla suddig. Guide: Öppna i paint -> ändra storleken till typ 20% -> posta igen Redigerad 28 augusti, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Lär dig skala ner bilder innan du postar/skickar! Att låta bilden vara 3000 pixlar är inte så meningsfullt när den ändå är förjävla suddig. Guide: Öppna i paint -> ändra storleken till typ 20% -> posta igen Vadå, i min post är det ju en thumbnail och klickar du upp den får du ju den förminskad av beffo? det får jag iaf Men visst, ska tänka på det Såg dig på Baronen idag btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Min tv hörna ser man där! Förväntade mig att du var en sådan som tyckte om att det var stökigt. TYDLIGEN INTE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Vadå, i min post är det ju en thumbnail och klickar du upp den får du ju den förminskad av beffo? det får jag iaf Men visst, ska tänka på det Såg dig på Baronen idag btw Thumbnailen kommer upp först efter att hela bilden är nedladdad. --- Haha hoppas du inte såg oss på parkeringen, vi flummde som satan. Det fanns inga gratisparkeringsplater lediga så min polare gav sig fan på att han skulle in MELLAN två bilar med sin lilla Polo. Med infällda sidobackspeglar så gick det faktiskt och av någon anledning var situationen hysteriskt rolig, aja störd som han så hade han säkert lämnat bilen där om inte jag lyckades få iväg oss. När spektaklet var över hittade vi dock en gratis plats --- On topic. Hade visst en gammal bild på TV-rummet, inte mycket som har ändrats förutom att det är en annan TV. http://img123.imageshack.us/img123/5167/vrumduksq9.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Har TV i rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Har TV i rummet. Golden Eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 BUMP! Nu har jag fixat mitt vardagsrum... vad tycks? http://img513.imageshack.us/img513/5751/bild1sz6.jpg Bar http://img252.imageshack.us/img252/6170/bild2lo4.jpg Minibar http://img513.imageshack.us/img513/5498/bild3mj4.jpg 40" http://img182.imageshack.us/img182/4998/bild4jr0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 BUMP! Heeere's Johnny! Me likes! Skönare fåtölj och ingen sfär-boll så vore det ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Heeere's Johnny! Me likes! Skönare fåtölj och ingen sfär-boll så vore det ännu bättre. De är skönare än soffan iafl. Som syns på bilden sjunker soffkuddarna, som det är meningen att man ska luta sig mot, ihop. Så man får luta sig mot den hårda kanten i stället. Men det är dyrt med ny soffa. Sköna fåtöljer är också dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts