Jump to content

Bild på ditt Vardagsrum/TV-hörna!

Mark
 Share

Recommended Posts

Jag fick bara med TV:n för jag ville visa datorhörnan på samma gång. Det blev jättedåligt, det är i vilket fall en soffa där jag satt när jag tog bilden. Den äckligt fula uppblåsbara fåtöljen fungerar som fotstöd.

Lär dig skala ner bilder innan du postar/skickar! Att låta bilden vara 3000 pixlar är inte så meningsfullt när den ändå är förjävla suddig.

Guide:

Öppna i paint -> ändra storleken till typ 20% -> posta igen

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär dig skala ner bilder innan du postar/skickar! Att låta bilden vara 3000 pixlar är inte så meningsfullt när den ändå är förjävla suddig.

Guide:

Öppna i paint -> ändra storleken till typ 20% -> posta igen

Vadå, i min post är det ju en thumbnail och klickar du upp den får du ju den förminskad av beffo? det får jag iaf :shifty:

Men visst, ska tänka på det :)

Såg dig på Baronen idag btw :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå, i min post är det ju en thumbnail och klickar du upp den får du ju den förminskad av beffo? det får jag iaf :shifty:

Men visst, ska tänka på det :)

Såg dig på Baronen idag btw ;)

Thumbnailen kommer upp först efter att hela bilden är nedladdad.

---

Haha hoppas du inte såg oss på parkeringen, vi flummde som satan. Det fanns inga gratisparkeringsplater lediga så min polare gav sig fan på att han skulle in MELLAN två bilar med sin lilla Polo. Med infällda sidobackspeglar så gick det faktiskt och av någon anledning var situationen hysteriskt rolig, aja störd som han så hade han säkert lämnat bilen där om inte jag lyckades få iväg oss. När spektaklet var över hittade vi dock en gratis plats :)

---

On topic. Hade visst en gammal bild på TV-rummet, inte mycket som har ändrats förutom att det är en annan TV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Heeere's Johnny!

Me likes! Skönare fåtölj och ingen sfär-boll så vore det ännu bättre.

De är skönare än soffan iafl. :P Som syns på bilden sjunker soffkuddarna, som det är meningen att man ska luta sig mot, ihop. Så man får luta sig mot den hårda kanten i stället. :ph34r:

Men det är dyrt med ny soffa. ;) Sköna fåtöljer är också dyra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor