W@ll@ Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Har en bild som jag vill ha som bakgrundsbild men om jag har den som bakgrundsbild så är den suddig. Vet inte om det är för få pixlar eller vad det är för fel, men kan man fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Har en bild som jag vill ha som bakgrundsbild men om jag har den som bakgrundsbild så är den suddig. Vet inte om det är för få pixlar eller vad det är för fel, men kan man fixa det? Nej, du kan sträck ut den. Men då som sagt blir det suddigt. Men du kan förstora "Hela" bilden och ha själva motivet i mitten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Hur ska datorn veta hur pixlarna ska vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Hur ska datorn veta hur pixlarna ska vara? Det är ju en dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Det finns program för det.. Blir inte lika suddigt när man gör det i dom.. minns inte vad de heter dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Finns olika tekniker. En är att bara expandera i ett befintligt bildbehandlingsprogram såsom Photoshop, MSPaint, GIMP o.dy. Detta brukar dock leda till ett suddigt resultat. Vilka applikationer har du tillgång till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts