W@ll@ Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Man kan ju göra egen Vanilla Coke med Coca Cola och Absolut Vanilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Man kan ju göra egen Vanilla Coke med Coca Cola och Absolut Vanilla. Är inte Absolut Vanilla sprit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Är inte Absolut Vanilla sprit?Skit samma. Bara resultatet är Coca Cola som smakar vanilj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Är inte Absolut Vanilla sprit? Jo det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Är den nerlagd eller stäng för renovering etc? För www.grays.se öppnar sin webshop imorn igen. Vet ej, men det var bara en mörk port med 14 över. Såg absolut inte ut och vara en amerikansk-mat shop. Annars finns det på Odengatan som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Så där ja, nu sitter jag här med mitt flak! 12 ljuva små saker att dricka närmsta veckan. Mmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Så där ja, nu sitter jag här med mitt flak! 12 ljuva små saker att dricka närmsta veckan. Mmm...Det kan knappast räcka länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Vanilla coke smakar som coca-cola med vaniljsmak. Vafan, det är liksom meningen. Fick aldrig chansen att testa denna dryck, dock sa någon kompis att den smakade som piss. Skulle vara roligt att se om den verkligen lever upp till okkas hype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Vanilla coke.... hoho, längesen man drack det, kommer ihåg att jag hatade det, smakade bäver. Fast vem vet, man kanske gillar det nu, ska försöka skumma runt och kolla om jag kan få nån affär att köpa in =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Nån som vet om det finns nåt ställe i Kalmar ( ) som säljer Vanilla eller Cherry coke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Är inte Absolut Vanilla sprit? Jo men det är väl ingen nackdel:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jo men det är väl ingen nackdel:P Cooling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jaha jaha. cheva vanen tankad till överinningsgränsen, två fulla 25 litersdunkar soppa, madrass i skåpet. MOT LULEÅ I HELGEN!!! vad gör man inte för vanilla coke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jaha jaha. cheva vanen tankad till överinningsgränsen, två fulla 25 litersdunkar soppa, madrass i skåpet. MOT LULEÅ I HELGEN!!! vad gör man inte för vanilla coke? Hehe, hur långt bort bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jaha jaha. cheva vanen tankad till överinningsgränsen, två fulla 25 litersdunkar soppa, madrass i skåpet. MOT LULEÅ I HELGEN!!! vad gör man inte för vanilla coke? Haha, fy fan vad det lät härligt på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Haha, fy fan vad det lät härligt på något sätt. Ja, äkta roadtripäventyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Bor i sundsvall. ca 50 mil därifrån. vanilla coke roadtrip. nån som hånkar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Bor i sundsvall. ca 50 mil därifrån. vanilla coke roadtrip. nån som hånkar på? Jag möter er gärna när ni kommer fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Bor i sundsvall. ca 50 mil därifrån. vanilla coke roadtrip. nån som hånkar på? Kom ner till Ödeshög så har du åtminstone en följeslagare Visserligen blir det en omväg, men det skiter JAG i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) Nu är det alltså så här: om ni far till Luleå och köper vanilla cokes så får ni följande: a) träffa okka b ) köpa vanilla coke i mängder c) åka bil med maimstream d) göra eran första road trip tillsammans med likasinnade "nördar" e) träffa okka samtidigt som ni köper vanilla coke i mängder Redigerad 3 september, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts