Jacker Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Åh, Erotic Thrills som vi brukar kalla den Eller "Erotiska Frukter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 BTW: är det nån som känner skillnad mellan Light cola och vanlig cola? Ja! Zero smakar mer som vanlig cola men light känner man absolut skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Ja! Zero smakar mer som vanlig cola men light känner man absolut skillnad. Zero smakar inte Som vanlig cola för det. Jag gillar inte Light och / eller Zero. Riktig cola ska det vara. Men inte hela tiden. Då avnjuts den inte lika mycket efter ett tag. Damn jag måste få tag på Coca Cola Cherry och Coca Cola Vanilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Det är 33cl`s burkar de har tagit in! Jag har varit i kontakt med butikschefen och han är villig att springa bort till posten och skicka X flak till Skåne! Han skall återkomma till mig under dagen/imorgon bitti med ett pris/flak. Jag undrar nu och det finns några i Skåne som vill vara med och beställa, ju fler desstu billigare. Jag tror att skicka det med buss blir det billigaste allternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 GTAsajten startar Vanilla Coke revolution?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Zero smakar inte Som vanlig cola för det. Jag gillar inte Light och / eller Zero. Riktig cola ska det vara. Men inte hela tiden. Då avnjuts den inte lika mycket efter ett tag. Det sa jag inte Sa bara att zero är ett bättre alternativ om man vill att det ska smaka som vanlig cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Det är 33cl`s burkar de har tagit in! Jag har varit i kontakt med butikschefen och han är villig att springa bort till posten och skicka X flak till Skåne! Han skall återkomma till mig under dagen/imorgon bitti med ett pris/flak. Jag undrar nu och det finns några i Skåne som vill vara med och beställa, ju fler desstu billigare. Jag tror att skicka det med buss blir det billigaste allternativet. Foo hoppar upp på sin cykel och hälsar på hos Vice snart Jag beställer gärna X antal flak, om det inte blir för dyrt., Eller ja det är ju trotts allt löningstider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Någon som vet om det amerikanska affären finns kvar i Gamla Stan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Foo hoppar upp på sin cykel och hälsar på hos Vice snart Jag beställer gärna X antal flak, om det inte blir för dyrt., Eller ja det är ju trotts allt löningstider! Jg ringde ups, de tar 300 för att köra flaken till Lund. Jag skulle kunna tänka mig att köpa 4 st, om du skriver hur många du skulle vilja ha så kan jag kolla vad totalsumman skulle bli och skriver det här imorgon. Hittar du nån polare som ska ha med, är det bara bra. Jag har inte hittat nån annan än... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Tänkte pallra mig till Kvantum själv idag, istället för att skicka morsan. Ingen Vanilla idag, men lite annat lull-ull Mountain Dew och Cherry Cola i mängder Köpte även en root beer och en påse beef jerky's, men dom han jag äta upp innan jag halade fram kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Vad f*n e colacherry? ...Och det andra...? Redigerad 27 augusti, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Vad f*n e colacherry? ...Och det andra...? Coca cola med körsbärssmak. Och MD, smakar apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 BTW: är det nån som känner skillnad mellan Light cola och vanlig cola? Absolut. Cola Light är tio gånger godare, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Coca cola med körsbärssmak. Och MD, smakar apelsin Say what? Mountain Dew smakar knappast apelsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Blir lite jobbigt att åka från Gotland till Ica Kvantum i luleå dock. (Visst är det väl Ica?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jg ringde ups, de tar 300 för att köra flaken till Lund. Jag skulle kunna tänka mig att köpa 4 st, om du skriver hur många du skulle vilja ha så kan jag kolla vad totalsumman skulle bli och skriver det här imorgon. Hittar du nån polare som ska ha med, är det bara bra. Jag har inte hittat nån annan än... :/ Fråga om han orkar svänga förbi Norrköping på vägen också så tar jag en lastbil eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Say what? Mountain Dew smakar knappast apelsin. Det göre visst. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Det är bra killar! Fyll på lagren! Heja Kvantum i Luleå! Och kom ihåg från vem ni hörde det först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Tråden borde hela "Läsktråden" istället, för folk verkar inte bara snacka om Vaniljcolan. Själv har jag druckit vaniljcolan 1 gång.. Och ja, det säger väl sig själv vad jag tycker om den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Fråga om han orkar svänga förbi Norrköping på vägen också så tar jag en lastbil eller två. *hoppar fram med näven i äkta arisk anda* Då får du besök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts