Mordos Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 No shit, Sherlock? Här har vi någon som hänger med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Här har vi någon som hänger med. Om du skrev så för att få första posten måste jag faktiskt erkänna att du är väldigt rolig! Redigerad 26 augusti, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Huvud on the spik. Värsta fanskap till dricka som någonsin existerat. HUVVA! EDIT: Nästa gång jag är i Luleå ska jag faktiskt köpa en Vanilla Coke... för att se om det verkligen smakade så hemskt som jag minns. BTW, okka, hur mycket har du köpt? 7 st 33 cl. Fick reda på att de existerade igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Vanilla coke smakar som coca-cola med vaniljsmak.Du är ju så häpnadsväckande smart så att jag bara måste kommentera det. Fast jag tror att jag låter bli så att jag slipper ljuga. Varsågod. okkaTopic: JAG VILL HA! Försten hit med ett lass burkar/flaskor får ta mig analt, eller runt utav slippa ta mig analt. Bara ni skyndar! Och skynda er fort som attans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Tack för informationen! Kommer att be dem skicka dem till mig omgående! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Vart i STHLM kan man köpa vanilla coke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Vart i STHLM kan man köpa vanilla coke? ICA Globen tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Perfekt.. Min flickvän ska till Stockholm på fredag, och hon kände till den Amerikanska affären i Gamla Stan. Ett litet lager med Vanilla Coke blir det. Ska be henne köpa med Mountain Dew och Beef Jerky om det finns där.. Kanske någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Finns det verkligen ingenstanns att köpa i Skåne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Finns det verkligen ingenstanns att köpa i Skåne? Den här tråden handlar om vart i Sverige man kan köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Den här tråden handlar om vart i Sverige man kan köpa det Jo, och ingen har nämt Skåne va!? Eller har jag missat det? Det är därför jag vill fösäkra mig om att det verkligen inte finns här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Perfekt.. Min flickvän ska till Stockholm på fredag, och hon kände till den Amerikanska affären i Gamla Stan. Ett litet lager med Vanilla Coke blir det. Ska be henne köpa med Mountain Dew och Beef Jerky om det finns där.. Kanske någon som vet? Senast jag var i Sthlm, dvs 3 månader sedan fanns inte den lilla amerikanska affären på Västra Långgatan i Gamla Stan kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Snuskigaste drycken som någonsin uppfunnits. Efter fanta exotic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Snuskigaste drycken som någonsin uppfunnits. Efter fanta exotic. Finns inget godare än Fanta Exotic Thrill till pizza! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Finns inget godare än Fanta Exotic Thrill till pizza! Fanta Exotic i mitt hjärta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Smakar gott men bismaken är bajs. Ingen höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Finns inget godare än Fanta Exotic Thrill till pizza! Så sant som det är sagt. Lite off-topic, vad är 1:a, 2:a och 3:a på den väldigt korta listan "bra saker med USA"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Finns inget godare än Fanta Exotic Thrill till pizza! Åh, Erotic Thrills som vi brukar kalla den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Så sant som det är sagt. Lite off-topic, vad är 1:a, 2:a och 3:a på den väldigt korta listan "bra saker med USA"? 1. James Stewart 2. Woody Allen 3. Att det ligger bredvid Canada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Finns inget godare än Fanta Exotic Thrill till pizza! Amen!! Ontopic: Vanlij cola ärfaktiskt jäkligt gott. Synd att den inte vr så känd att bli light... BTW: är det nån som känner skillnad mellan Light cola och vanlig cola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts