Kebab Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Skövde - Ica Maxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 (redigerad) Just ja, vet inte om nån redan länkat, men här är den igen isf. http://www.fulcola.com/ och mer exakt: http://www.fulcola.com/cola/Vanilla+coke Redigerad 24 augusti, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Kollar Gray's American store nu och funderar på att beställa hem vanilla och mountain dew, men dom vill ju ha företagsnamn och saker. Är det för privatpersoner eller bara för företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Kollar Gray's American store nu och funderar på att beställa hem vanilla och mountain dew, men dom vill ju ha företagsnamn och saker. Är det för privatpersoner eller bara för företag? Klart att du kan få tag på det i Stockholm, verkar onödigt att beställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Klart att du kan få tag på det i Stockholm, verkar onödigt att beställa. Tänkte att man kanske kan spara några kronor om man beställde. Så dyrt att köpa här, sen vet jag inte om CODE RED finns att få tag på här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Tänkte att man kanske kan spara några kronor om man beställde. Så dyrt att köpa här, sen vet jag inte om CODE RED finns att få tag på här Har du smakat Code Red innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 (redigerad) Nix men är riktigt sugen på att testa, har smakat vanliga dew. Är den inte god eller? Redigerad 25 augusti, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Kollar Gray's American store nu och funderar på att beställa hem vanilla och mountain dew, men dom vill ju ha företagsnamn och saker. Är det för privatpersoner eller bara för företag? Endast företag. Vanilla Coke Mountain Dew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Nix men är riktigt sugen på att testa, har smakat vanliga dew. Är den inte god eller? Jag testade den i förra veckan och näe, den föll verkligen inte i min smak. Blev rent ut sagt besviken, burken som var så flashig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Köpte en Coke Cherry och.. bleh :/ Blir Vanilla nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Köpte en Coke Cherry och.. bleh :/ Blir Vanilla nästa gång Jag köpte två Vanilla och en Cherry idag, gillade inte heller Cherry, men var värt att testa iaf. Tyckte det inte smakade lika mycket som Vanilla. Varför köper du dina förresten, listan ska göras lång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 MatPressen på Rålambsvägen 7 i Stockholm har b.la. Cream Soda, Grape Soda, Vanilla Coke, Cherry Coke och Root Beer. Är ofantligt nära mitt gymnasium så det är trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Vanilla Coke förbrödrar! Jag och min storebror kommer bättre överens än nånsin och teamar upp för att köpa 12-pack. Vanilla Coke - Connecting People. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 (redigerad) Finns på ICA Maxi, Mölndal. Bredvid Laserdome! Redigerad 28 augusti, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Finns på ICA Globen, alongside Mountain Dew, Cherreh Coke och den hemska uppfinningen Root Beer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Är det bara jag som saknar Vanilla coke på flaskor? Som fanns i 1,5L flaskorna? Vill fan ha tillbaks dem igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Är det bara jag som saknar Vanilla coke på flaskor? Som fanns i 1,5L flaskorna? Vill fan ha tillbaks dem igen. Man ska vara glad att det finns Vanilla öht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Är det bara jag som saknar Vanilla coke på flaskor? Som fanns i 1,5L flaskorna? Vill fan ha tillbaks dem igen.Jag visste inte att det fanns över huvud taget innan jag läste om det för någon dag sedan! Det låter faktiskt inte så gott att ha det stående i en flaska... faktiskt... då föredrar jag hellre burkar... blir lite mer som... "portioner"... då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Jag visste inte att det fanns över huvud taget innan jag läste om det för någon dag sedan! Det låter faktiskt inte så gott att ha det stående i en flaska... faktiskt... då föredrar jag hellre burkar... blir lite mer som... "portioner"... då... Första val: glasflaska Andra val: 33 cl burk Tredje val: 1,5 l hårdplastflaska (som tyvärr inte görs längre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 ICA i Åre har Cherry Coke, Vanilla Coke, Cream Soda, Root Beer, Dew och så någon annan dryck jag inte minns namnet på. Vanilla, Cherry och Dew finns i Bollnäs också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts