Nik. Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Oj vad många namn. Undrar om någon skickat in den än? För som det verkar på texten jag quota så tycker inte Coca Cola att det finns något intresse för Vaniljen i Sverige. Men vanilla coke finns ju i sverige..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Men vanilla coke finns ju i sverige..? Importerat ja. Colan från citygross är från NY. Redigerad 5 februari, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Imorterat ja. Colan från citygross är från NY. ja, ica importerar också. De är ju The real deal!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Tycker den är grymt god. Har köpt ca 100 burkar från Kvantum (som okka nämnde för länge sen). Tror däremot att det är slut nu, det var det iaf senast jag var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Tycker den är grymt god. Har köpt ca 100 burkar från Kvantum (som okka nämnde för länge sen). Tror däremot att det är slut nu, det var det iaf senast jag var där. Jag var där i förmiddags och då fanns det. Bara så du vet liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Åh. Kanske måste beställa med morsan som är i Luleå för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Sitter och klunkar vanilla coke från Konsum Tillberga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Fan vart sugen på Vanilla coke nu. Finns det nån affär här i Västerås man kan få tag i? Vet att ICA Maxi hade det men slutade med det Redigerad 7 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Syrran var i staterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Syrran var i staterna Gief. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Syrran var i staterna Själv behöver jag bara gå 500 m för att hitta källan till lycka . http://img3.imageshack.us/img3/5295/foto0011r.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 För 2 månader sedan så var det vanilla coke feber i eskilstuna då allas favorit affär "Godisland" sålde 1 back av dessa små sötsaker! ( 1 back!!!!! FÖR lite ) för 15kr styck! Ge mig denna godsak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaminari Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Och det som Xersize skrev var det egentligen jag som skrev. Vi delar dator just nu och jag råkade vara inne på hans användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Drack min första och sista burk Vanilla Coke i veckan. Visst var en eller två klunkar goda, sedan blev det ju bara en massa sötäckelpäckel i munnen. Nästa gång ska jag köpa en burk Mountain Dew istället, kan bli intressant att se vad det är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Nästa gång ska jag köpa en burk Mountain Dew istället, kan bli intressant att se vad det är för något. Blev rätt besviken på Mountain Dew faktiskt. Första klunkarna var intressant och jag trodde verkligen att det kunde vara en hit, men efter ett tag smakade det bara som en lite äckligare sprite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Blev rätt besviken på Mountain Dew faktiskt. Första klunkarna var intressant och jag trodde verkligen att det kunde vara en hit, men efter ett tag smakade det bara som en lite äckligare sprite. Du är en äcklig sprite. -- Jag drack Vanilla coke idag. Var väldigt gott, så jag är nökd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Blev rätt besviken på Mountain Dew faktiskt. Första klunkarna var intressant och jag trodde verkligen att det kunde vara en hit, men efter ett tag smakade det bara som en lite äckligare sprite. Du verkar lite tum i burken (he he he). Moutain Dew smakar ju som kolsyrat källvatten från Alperna! Det är rena rama gåvan från Gud Allsmäktig till människan! Skärp dig, snälla. EDIT: HE HE HE STAVVADE FEL! ;D;D;D;D Redigerad 13 februari, 2010 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Kommer ihåg att jag drack EN vanilla coke när det fanns överallt i Sverige och tyckte att det smaka skit. Sen köpte jag ju en förra sommaren och sen dess har jag craveat en något enormt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Vanilla coke finns sedan en tid tillbaka att köpa även i metropolen Bollnäs. Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Du är en äcklig sprite. -- Jag drack Vanilla coke idag. Var väldigt gott, så jag är nökd Äsch då! Men tänker jag efter är jag nog inte rätt person att lyssna på ö.h.t när det kommer till drickor eftersom jag ogillar vanilla coke, cherry coke, mountain dew och de flesta andra det hypats en del kring... Jag pimplar cola istället (och San Sao när det fanns). Du verkar lite tum i burken (he he he). Moutain Dew smakar ju som kolsyrat källvatten från Alperna! Det är rena rama gåvan från Gud Allsmäktig till människan! Skärp dig, snälla. EDIT: HE HE HE STAVVADE FEL! ;D;D;D;D (Y) Redigerad 13 februari, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts