FerkurZ Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Har köpt ett flak nu, samt en burk med en läsk som heter "Root beer"?! Det är tydligen en läsk från Coca cola. Nån som smakat den, är den god, vad smakar den? Hittade lite info: http://sv.wikipedia.org/wiki/Root_Beer Smaka? Tycker den är rätt god faktiskt, smakar lite mint, tänker på flourtabletter eller något när jag dricker sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Har köpt ett flak nu, samt en burk med en läsk som heter "Root beer"?! Det är tydligen en läsk från Coca cola. Nån som smakat den, är den god, vad smakar den? Hittade lite info: http://sv.wikipedia.org/wiki/Root_Beer Jag gillar den, smakar Jenka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Jag gillar den, smakar Jenka Jenka och.. kardemumma? Nej, fy den är inge vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Aldrig tyckt om Root Beer riktigt, smakar konstigt. Mountain Dew/Mountain Dew Code Red dock Synd bara att den lokale kurdkiosken bara säljer MD som gick ut i Juni i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Har köpt ett flak nu, samt en burk med en läsk som heter "Root beer"?! Det är tydligen en läsk från Coca cola. Nån som smakat den, är den god, vad smakar den? Hittade lite info: http://sv.wikipedia.org/wiki/Root_Beer Root Beer är i princip en typisk 'college'-dryck i USA. Om man inte super sig rak på öl dvs. Simpel dryck, passar till mycket, smakar annorlunda i princip alla(h)s munnar. Får min seal of approval iaf. Inte för det säger så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Mohaha, dricker Vanilla coke atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Mohaha, dricker Vanilla coke atm Jag hatar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Jag hatar dig. Du kan få smaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 'Smugglade' hem ett gäng flaskor från Kina, inget märkvärdigt direkt, ena ligger fortfarande kvar i skafferiet och ruttnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Idag hittade jag en gammal Dr.Pepper, den har legat i mitt rum i några månader nu när jag kollar i de lilla som är kvar så har det bildats svarta små "klumpar" i den, Varför? Kanske passar bättre i Troms men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Idag hittade jag en gammal Dr.Pepper, den har legat i mitt rum i några månader nu när jag kollar i de lilla som är kvar så har det bildats svarta små "klumpar" i den, Varför? Kanske passar bättre i Troms men. Mögel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 (redigerad) Mögel? Har aldrig varit med om att en pet flaska med en aning läsk kvar i sig möglat, Men de kan vara det, dock ser de inte ut som mögel. Redigerad 22 september, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Har aldrig varit med om att en pet flaska med en aning läsk kvar i sig möglat, Men de kan vara det, dock ser de inte ut som mögel. Jag hade en PET-flaska med mögel i en gång. Beror på värme i rummet basically. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Idag hittade jag en gammal Dr.Pepper, den har legat i mitt rum i några månader nu när jag kollar i de lilla som är kvar så har det bildats svarta små "klumpar" i den, Varför? Kanske passar bättre i Troms men. Konstigt.. Jag har en Dr. Pepper flaska på mitt rum som jag köpte 12/1 -06 och har druckit ca en halv deciliter av den. Inget konstigt alls i den, och mitt rum är oftast 22-25 grader varmt. Drycken gick ut 14 april -06 och det är snart 3 år sen jag öppnade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Konstigt.. Jag har en Dr. Pepper flaska på mitt rum som jag köpte 12/1 -06 och har druckit ca en halv deciliter av den. Inget konstigt alls i den, och mitt rum är oftast 22-25 grader varmt. Drycken gick ut 14 april -06 och det är snart 3 år sen jag öppnade den. hmm, kom och tänka på att det troligen inte är Dr Pepper i flaskan, utan nått annat minns inte vad dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Sitter här och halsar Root Beer just nu ^^ ska smuggla hem lite hem (och en massa POPTARTS, har helt fastnat för poptarts ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) Åh, jag kommer mycket väl ihåg när okka hetsade om att Kvantum hade fått in le dryck - jag hade inte druckit Vanilla Coke på tusentalet dagar och aldrig kunnat sluta tänka på det. Kort därefter hade jag köpt mig tre burkar som jag alla drack till min första Brideshead-session. Jag kommer aldrig glömma känslan. Vad som är ännu bättre som jag upptäckt i efterhand är Boylan Cane Cola - deras cream soda har jag hört ska vara som en push-up-bh för smaklökarna, men den finns aldrig inne. Vi får helt enkelt se, som blinda Sara sa till döve Jöns. Redigerad 7 december, 2008 av Cinekadens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Tog en sväng förbi Lunarstorm idag iom att jag fick något mail om att dom har ändrat nåt (inget jag hitta men men.) Ramlade över det här dock: Fråga från _ShazaM_: När kommer Coca Cola börja sälja sin bästa dryck någonsin i Sverige igen? Självklart snackar jag om Vanilla Coke som togs bort ur sortimentet för några år sedan. Den finns i Tyskland, så varför inte i Sverige? Svar: Vi har valt att ta bort Vanilla Coke från den svenska marknaden, detta då vi ibland måste förändra vårt produktutbud. Vi gör även regelbundna undersökningar på vad just den svenska marknaden efterfrågar och därefter tar vi beslut om hur vårt produktutbud ska se ut. I dagsläget har vi inga planer på att återuppta produktionen av Vanilla Coke. / Coca Cola Drycker Sverige AB Kanske dags att skicka Coca Cola en namninsamling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Tog en sväng förbi Lunarstorm idag iom att jag fick något mail om att dom har ändrat nåt (inget jag hitta men men.) Ramlade över det här dock: Kanske dags att skicka Coca Cola en namninsamling? Namninsamling! Inköpsställe! Samtliga cola sorter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Namninsamling! Inköpsställe! Samtliga cola sorter! Oj vad många namn. Undrar om någon skickat in den än? För som det verkar på texten jag quota så tycker inte Coca Cola att det finns något intresse för Vaniljen i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts