den0m Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Javisst. Kom ihåg att det inte är under läsk-avdelningen, utan under "Världens mat". Kom nyss hem ifrån Stockholm och till min stora besvikelse utan Vanilla Coke Leta först mig igenom hela läsk-avdelningen utan resultat.... Mitt hjärta slocknade. Sen såg jag hörnan Världens Mat, mitt hjärta lystes upp igen men bara för att slockna åter en gång. Såg absolut inget spår efter Vanilla Coke. Hitta bara Mountain Dew, Rootbeer och Cherry Coke. Köpte mig 2 av varje. JAG VILL HA VANILLA COKE!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kom nyss hem ifrån Stockholm och till min stora besvikelse utan Vanilla Coke Leta först mig igenom hela läsk-avdelningen utan resultat.... Mitt hjärta slocknade. Sen såg jag hörnan Världens Mat, mitt hjärta lystes upp igen men bara för att slockna åter en gång. Såg absolut inget spår efter Vanilla Coke. Hitta bara Mountain Dew, Rootbeer och Cherry Coke. Köpte mig 2 av varje. JAG VILL HA VANILLA COKE!!!!!!!!!!!!!!!! Ojdå, trist! De gånger jag har vart där har de haft det i alla fall. Annars fanns ju Gray's på Odengatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Ojdå, trist! De gånger jag har vart där har de haft det i alla fall. Annars fanns ju Gray's på Odengatan. Jaha där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Jaha där! Om du vill så kan jag skicka fem burkar Vanilla Coke till dig för en hundring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Om du vill så kan jag skicka fem burkar Vanilla Coke till dig för en hundring. Sure skicka på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Sådär, nu är grays.se uppe igen. Vanilla Coke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Sådär, nu är grays.se uppe igen. Vanilla Coke Jag hade tänkt dra en beställnig därifrån snart så bra att den är öppen! Blir vanilla coke, moutain dew och macaroni and cheez, plus mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Jag hade tänkt dra en beställnig därifrån snart så bra att den är öppen! Blir vanilla coke, moutain dew och macaroni and cheez, plus mera. Finns det inte på ica där du bor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Finns det inte på ica där du bor? I Wish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 VIKTIGT! City Gross i Lund har börjat ta in Colan i sitt sortiment igen! Och inte nog med det, fler affärer har gjort samma sak!!! Det finns en lista man kan kolla av vilka affärer som säljer det, och om det ingår i standard sortimentet eller ej. =D Lista: http://www.fulcola.com/stores.asp?id=55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Igen? De har då alltid haft det här i falun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Alla som söker Mountain Dew, Vanilla coke, cherry coke, root beer, Jazzpepsi (tror jag det hette) ska bege sig till Kalmar, och besöka videobutiken mitt emot polishuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Igen? De har då alltid haft det här i falun City Gross, right? Vad kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 City Gross, right? Vad kostar det? 10.90 eller 9.90, vid importhyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 10.90 eller 9.90, vid importhyllan Får någon kusin köpa med sig en hög nästa gång hon/han kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Alla dom här finns på City Gross i Norrköping. Mountain Dew, Vanilla coke, cherry coke, root beer, Jazzpepsi . Har inte sett Mountain Dew eller Jazzpepsi men har inte kollat heller. Ursäkta om det redan står i tråden, har inte kollat igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 (redigerad) Vanilla Coke finns på ICA vid Mariatorget, uppgången mot polishuset. Nomnom. Redigerad 11 september, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Jävlar! Medvalls köper in! Fasen vad najs, det är en kiosk inte speciellt långt ifrån där jag bor. Annars brukar Gotland aldrig haka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Ica Kvantum i Luleå säljer 12-pack med Mountain Dew, Vanilla Coke och dom andra läsksorterna i USA-hyllan. Går på hundralappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 (redigerad) Har köpt ett flak nu, samt en burk med en läsk som heter "Root beer"?! Det är tydligen en läsk från Coca cola. Nån som smakat den, är den god, vad smakar den? Hittade lite info: http://sv.wikipedia.org/wiki/Root_Beer Redigerad 11 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts