okka Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Som ni säkert vet - om ni har hängt med någelunda - så slutade Vanilla coke att tillverkas för typ hundra miljarder år sedan här i Sverige eftersom att "folk" tyckte att det var äckligt. Efter denna nedläggning så har det blivit ett jäkla ståhej med namninsamlingar och diverse rädda vanilla coke-kampanjer. Vissa hade nämligen vett att förstå att det är den godaste läskedrycken någonsin! Mountain dew kommer på andraplats, fast glappet är stort... Och som ni säkert vet - om ni har hängt med någelunda - så har det inte hänt ett skit, trots allt detta ståhej. "Folk" har förstås fortsatt att påstå att den är äcklig, medan de få som har vett att älska drycken har försökt göra sin röst hörd. Men nu har det hänt - i Luleå! Och ja, det behöver en egen tråd, det ska inte vara ett litet bihang i Mountain dew-tråden. Vanilla coke är intaget till Kvantum i Luleå! Kvantums importhylla är ny fylld av dessa fina små drycker i 33cl-burkar! Rekomenderat: gå till erat närmsta Kvantum och be dem importera! De kommer att tjäna mängder på det. Mängden glupska vanilla coke-nostalgiker blir bara fler och fler. Discuss it: antingen fenomenet att det numera finns på Kvantum i Luleå av alla ställen eller helt enkelt Vanilla coke som dryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Vanilla coke smakar som coca-cola med vaniljsmak. FIRST! Redigerad 26 augusti, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Fan vad långt från sundsvall, mn blir nån dag att åka ditför att köpa tusen burkar. har saknat vanilla coke som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Tycker det smakar som penicillin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Kommer inte ihåg riktigt. Det ända jag kommer ihåg är att jag inte hatade det, men jag älskade det nog inte heller. Måste försöka få tag på det igen och smaka för att fräsha upp minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Vanilla Coke har funnits här ett tag nu. Här i Sthlm finns även den gamla klassikern Cherry Cola, det ni. Vad lycklig jag kan vara över att bo här där all läsk finns . Men jag är väldigt glad med dig Okka, kila iväg och hämta en Vanilla Coke nu så skålar vi. Redigerad 26 augusti, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Vanilla Coke har funnits här ett tag nu. Här i Sthlm finns även den gamla klassikern Cherry Cola, det ni. Vad lycklig jag kan vara över att bo här där all läsk finns . CHERRRY COLA! OMG! Den kommer jag ihåg att jag älskar. KÖP TILLL MIG NUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Tycker det är skönt att den är borta, hände några gånger att man tog fel. Inte så kul att slå ut skiten som inte går att dricka. Redigerad 26 augusti, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Jag tyckte Vanilla Coke smakade som vanlig cola, med eftersmak av vanlij, och gillade den skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Tycker det är skönt att den är borta, hände några gånger att man tog fel. Inte så kul att slå ut skiten som inte går att dricka. Huvud on the spik. Värsta fanskap till dricka som någonsin existerat. HUVVA! EDIT: Nästa gång jag är i Luleå ska jag faktiskt köpa en Vanilla Coke... för att se om det verkligen smakade så hemskt som jag minns. BTW, okka, hur mycket har du köpt? Redigerad 26 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Nu hände nått som inte skulle hända Redigerad 26 augusti, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Vanilla coke smakar som coca-cola med vaniljsmak. No shit, Sherlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Att avnjuta Vanilla Coke tillsammans med en riklig tacobuffé till Die Hard 2 är något var man bör uppleva. Jag har svurit att aldrig se den filmen igen förrän Coca-Cola skärper sig och ordnar tillbaka Vanilla Coke hit till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Att avnjuta Vanilla Coke tillsammans med en riklig tacobuffé till Die Hard 2 är något var man bör uppleva. Jag har svurit att aldrig se den filmen igen förrän Coca-Cola skärper sig och ordnar tillbaka Vanilla Coke hit till Sverige. Du och jag Pico, du och jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Åhh vanilla coke Fan att den inte finns kvar, älskade den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Och tack vare okka, en chokladask till dig vid din födelsedag. Så sitter jag här med 3,33 liter Vanilla Coke. TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 VANILLA COKE! So freakin' gott! Blev helt förstörd när den lämnade hyllorna. Kvantum säger du. Räknas inte vanliga ICA då? Jag ska nog se till att fråga Pelle någon dag iaf. Cherry Coke som några pratar om smakade jag en gång i England. Tasty! Letade här hemma men hittade aldrig någon. Den smakade väldigt lika Dr. Pepper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Vanilla Coke har funnits här ett tag nu. Här i Sthlm finns även den gamla klassikern Cherry Cola, det ni. Vad lycklig jag kan vara över att bo här där all läsk finns . Men jag är väldigt glad med dig Okka, kila iväg och hämta en Vanilla Coke nu så skålar vi. Var kan man köpa Cherry cola nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Var kan man köpa Cherry cola nånstans? Har sagt det i Mountain Drew tråden men tar det väl här också. ICA Globen is tha shit. Sen finns det även en butik i Gamla Stan och mitt emot Sthlm Stadion som bara säljer import grejer från USA, mat, snacks, läsk osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Har sagt det i Mountain Drew tråden men tar det väl här också. ICA Globen is tha shit. Sen finns det även en butik i Gamla Stan och mitt emot Sthlm Stadion som bara säljer import grejer från USA, mat, snacks, läsk osv. Okej, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts