-ToDy- Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Nån som är bra på grafik och så som skulle kunna tänka sig o göra en loggo där det ska stå S.A.P me nån spejasad text fats den måste vara i "bitmap 16bit"ars formart!! Det skull vara väldigt snällt!! så tack på förhand om nån kan göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag ska se om jag kan fixa en... w8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Tnx m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 jag läste på internet här om dan att man kunde göra så att spray loggarna blir i färg i spelet med nåt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 men redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 japp redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag har en loggo med en naken tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Hur ofta ser du på den då!? PS: Ett av mina typiskt meningslösa skämt... No offense. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag har en loggo med en naken tjej har du gjort den själv eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Men lol sluta me alla onödiga inlägg och skriva BARA om ni kan hjälpa mig eller så!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Men lol sluta me alla onödiga inlägg och skriva BARA om ni kan hjälpa mig eller så!!! vet du vad lol betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag har en loggo med en naken tjej jag hatar sånna... dom är ju distraherande, jag måste ju alltid stanna och kolla på tjejen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 jag hatar sånna... dom är ju distraherande, jag måste ju alltid stanna och kolla på tjejen.... LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 betyder lol skratta typ?ja hänger inte med alla nya ord :"> om det nu är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 betyder lol skratta typ?ja hänger inte med alla nya ord :"> om det nu är det? lol = laughing out loud, kan jämföras med asg = asgarvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 JO faktiskt så vet ja va det betyder men nu kom det yterligare 5 nya ONÖDIGA inlägg!! DOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 började med cs för typ 2 veckor sen, och den här är min spraylogo än så länge: http://medlem.spray.se/vigge1989/muppen.bmp Har gjort den själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 lol = laughing out loud, kan jämföras med asg = asgarvar Man ska säga rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 vad betyder rofl?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 roling on floor laughing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts