kneppson Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Går det att få mer än en polis efter sig när man kör GTA2 i multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Jadå, det är jag rätt säker på. Tror visserligen inte att jag fått mer än fyra poliser som efterlysning när jag kört mot brorsan, men det borde gå med maximal efterlysning (sex poliser). Funkar det inte för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kneppson Skrivet 26 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Jag tog hem ett par banor i går och då fick jag fullt med poliser efter mig men det funkar inte när jag kör på de banor som man har från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 På Downtown-district kan du få SWAT-team efter dig som mest. Övriga orginalbanor kan man bara få en polis efter sig på. Vet inte varför de gjort så, vore rätt kul att få militärer efter sig i multiplayer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag tog hem ett par banor i går och då fick jag fullt med poliser efter mig men det funkar inte när jag kör på de banor som man har från början Samma här. Vet inte om det är något som lagts till på de banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Vill folk sluta dra upp gamla trådar här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts