Nybörjaren Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Hej. Jag har nyligen skaffat en PC med Athlon 64 X2, och då brukar jag få minimera GTA SA och GTA3 för att ställa in den på att köra på bara en kärna, annars går ju allt i turbofart. Installerade nyss VC och tänkte göra samma sak, men nej, det får jag inte. Varje gång jag minimerar VC får jag en Unhandled Exception och det kraschar. Om jag inte minimerar och struntar i att ta bort en kärna fungerar spelet, men det går i en irriterande turbofart. Finns det något sätt att se till att gta-vc.exe aldrig får köra med båda kärnorna? //Nybörjaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Hejsan, den här tråden passar bättre i Dator och Teknik-forumet. Jag rapporterar så att en administratör flyttar den åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 25 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Okej Tänkte inte på det, ibland passar mitt användarnamn mig riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Menar du att Spelet går i Turbo fart. I så fall sätt på Frame-limiter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 27 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 OK, jag ska testa det! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts