GTAjonte Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Någon här som vet om det finns nån slags mod eller inställning som tar bort de fula "linjerna" som syns på himlen när spelet övergår från dag till natt och tvärtom? Om ni förstår vad jag menar... Kanske tycks som en petitess, men jag stör mig så mycket på det eftersom jag tycker det ser så fult ut hehe Kan posta en bild på hur jag menar annars kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 (redigerad) Tror du har kommit till fel forum med denna topic. Vi har en moddnings forum. EDIT: Såg nu att du hadde postat i både Moddning och i Grand Theft Auto San Andreas Redigerad 25 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Så denna nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts