RF-AT Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) Jag kan inte berätta så jättemkt, började spela det idag. Det finns ca 6 gubbar som man kan välja mellan. Bagi warriors. The Segita The segnal The incar order The azure The summoners Här finns info om gubbarna : http://2moons.acclaim.com/about2M/six.htm Kort info om några gubbar: Bagi warriors: Dom använder bara händerna som vapen, men det finns handskar med taggar och sånt på. Ladda ner spelet här http://2moons.acclaim.com/downloads/game.htm The segita: Dom är dom enda som använder pilbåge. The summoners: Dom kan summona djur som hjälper dig i fights o sånt. Ett tips är att döda spider larva från början, sedan när du är typ lvl 2 eller 3 så ska du döda spider. Kom ihåg att detta spel är bara en beta client, så du kanske blir disconnected från serven någon gång. Och om ni vill hjälpa mig så använder ni Denna link och blir medlem Något konstigt hände, hälften av texten försvann bara.. så f'låt om det står lite stavnings fel o sånt.. orkade inte skriva om allt Redigerad 24 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Inga länkar funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Spelar/spelade det, jäkligt snyggt spel imo, snygga animationer osv. Dock blir det lite utav ett grind-spel tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Spelar/spelade det, jäkligt snyggt spel imo, snygga animationer osv. Dock blir det lite utav ett grind-spel tycker jag. Exakt.. Jag spelade typ i några dagar men har tröttnat totalt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts