JohanK Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) http://img412.imageshack.us/img412/6035/aaaaaaaajm2.png Jag har alltid tänkt, varför inte träffas på SA:MP / VC:MP ? Så nu gör jag en tråd och säger välkommen till GTAsajten.com - SA/VC meet - 2007! Jag har själv bara SA:MP så jag kommer ha hand om det. Finns det någon frivillig att ta VC så går det bra för mig! Jag vill först fråga här på forumet om det finns någon som har en egen fungerande SA:MP / VC:MP server? Tanken är att vi ska ta massor med Printscreen och kanske spela in videos men vi ska också glida omkring och ha skojj Så om det blir så att vi får en bra server så bestämmer vi upp en tid, datum och plats så ses alla där! ----------- För er som inte har SA:MP SA:MP - Download För er som inte har VC:MP http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...oad&id=1915 EDIT: NY LÄNK! Vad tycker ni om min idé? Ha det bra GTAsajten! EDIT: Måste få tråden upp lite grann och ta tag i detta lite nu verkar kul. Den som har en server eller känner någon som känner en annan som har en server eller vafan som hellst bara vi får tag i en fungerande server så är det hur bra som hellst! Skulle vara kul med oss som stuntar att vi kunnde ha en liten show Gött gött. Redigerad 4 november, 2007 av JohanK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 http://img412.imageshack.us/img412/6035/aaaaaaaajm2.png Jag har alltid tänkt, varför inte träffas på SA:MP / VC:MP ? Så nu gör jag en tråd och säger välkommen till GTAsajten.com - SA/VC meet - 2007! Jag har själv bara SA:MP så jag kommer ha hand om det. Finns det någon frivillig att ta VC så går det bra för mig! Jag vill först fråga här på forumet om det finns någon som har en egen fungerande SA:MP / VC:MP server? Tanken är att vi ska ta massor med Printscreen och kanske spela in videos men vi ska också glida omkring och ha skojj Så om det blir så att vi får en bra server så bestämmer vi upp en tid, datum och plats så ses alla där! ----------- För er som inte har SA:MP SA:MP - Download För er som inte har VC:MP http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...oad&id=1915 EDIT: NY LÄNK! Vad tycker ni om min idé? Ha det bra GTAsajten! Det var ju snack om detta innan. Men nu vet jag inte riktigt hur det är.. Men visst, ja e gärna med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Im on in San Andreas! Skulle vara på i VC också, fast jag har det inte installerat så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 jag är självklart med på båda vi kanske kan vara på gtastuntings VC-MP server :hm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Visst, jag är sugen. Vet att JSHC kan fixa både SA:MP och VC:MP-server, kan fråga honom när han loggar in på msn. (Om han inte ser det här förstås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zetho Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Jag är gjärna med om mitt sa:mp vill fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Count me in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Kommer kanske in på SA:MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 kommer nog vara med om datorn har anlänt, har väntat en HEL vecka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) kommer nog vara med om datorn har anlänt, har väntat en HEL vecka nu Tur att du inte lämnat in skiten på service hos hp,tog nästan 5 veckor för dom det.. (jag vet att det är en ny dator du just har köpt ) [Fuskläsare]Jag är jätte gärna med,men jag tror faktiskt ingen har en server... :/[Fuskläsare] Redigerad 27 augusti, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Tur att du inte lämnat in skiten på service hos hp,tog nästan 5 veckor för dom det.. (jag vet att det är en ny dator du just har köpt ) [Fuskläsare]Jag är jätte gärna med,men jag tror faktiskt ingen har en server... :/[Fuskläsare] WTF? Vem har sagt att jag ska köpa en ny dator? jag lämnade in den på service till fujitsu siemens har lämnat in den en gå före, det tog 3 dagar och flera andra har lämnat och det har tagigt 3-4 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Var lite "borta" just den där kvällen.. Hehe,babblade om mycket,haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Natthök har en server som han har uppe ibland... det är skojj att spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts