RF-AT Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Hur sätter man lösenord på ett textdokument så att bara den med rätt lösenord kommer in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Hur sätter man lösenord på ett textdokument så att bara den med rätt lösenord kommer in? ¨ Jag skulle också vilja veta det där. även om man kan lösen ord sätta en mapp. Annars så kan man väl lösenords rar:a filer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 http://www.canadiancontent.net/tech/downlo...de_Folders.html Om jag fattat rätt så sätter man ett lösenord som gäller för alla filer man vill skydda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Brukar använda LockNote för att skydda .txt filer. Enkelt litet verktyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Brukar använda LockNote för att skydda .txt filer. Enkelt litet verktyg Fyfan, en sådan behövde jag alldeles nyss. "It's like a freeride when you've already payed". Gah. NÅGON i min familj såg en massa hemliga textfiler som avslöjar mina icke-erkännbara intressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Vad händer om jag skickar över en txt som är LockNote skyddad till någon annan?, är den fortfarande skyddad eller är skydden borta? (Jag gissar på att den är borta) Redigerad 26 augusti, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Vad händer om jag skickar över en txt som är LockNote skyddad till någon annan?, är den fortfarande skyddad eller är skydden borta? (Jag gissar på att den är borta) Pröva. Den enda lösningen jag har till att hemlig hålla filer/låsa dom är ett U3 minne. Där har jag det som är VIKTIGAST. Men skulle vara gött om det fanns nån inbyggd funktion i ett filsystem eller nåt. Som te.x att kunna låsa .txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Fyfan, en sådan behövde jag alldeles nyss. "It's like a freeride when you've already payed". Gah. NÅGON i min familj såg en massa hemliga textfiler som avslöjar mina icke-erkännbara intressen Din familj är starkt kristen? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/U7Cm5wK1AONz.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Din familj är starkt kristen? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/U7Cm5wK1AONz.png Nej, they're all atheists. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Nej, they're all atheists. The whats the problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 The whats the problem? Att det inte har med religion att göra. Vill inte gå in på det, för krångligt att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Brukar använda LockNote för att skydda .txt filer. Enkelt litet verktyg Najs! Tack tack. Fyfan, en sådan behövde jag alldeles nyss. "It's like a freeride when you've already payed". It's like ten thousand spoons when all you need is a knife! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts