tungsint Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Är inget fan av att dusha, gör det enbart av hygeiniska skäl och för att samhället kräver det. Deep man, deep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Fick duscha med tjejerna i våras . Det var... upphetsande. Blöta män är inte så heta Skulle vara trevligt att höra din historia med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Skulle vara trevligt att höra din historia med Det borde finnas bättre runkmaterial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Men jag orkar inte lära mig den skitregeln i gramatik Men du kan ju försöka förklara Det är ingen skitregel, grymt irriterande när folk skriver fel. Något liknande det Simpa sa, är att man kan sätta in hon och henne istället för de och dem. Då märker man lätt om det blev fel. Hon = de Henne = dem "Hon var ute och gick" <-rätt "Henne var ute och gick" <-fel Med andra ord ska det vara 'de' i den här meningen; "De var ute och gick" "Jag pussade hon" <-fel "Jag pussade henne" <-rätt I den här meningen ska man alltså använda ordet 'dem'; "Jag pussade dem" Fråga gärna igen om du inte förstår, eller om jag var dålig på att förklara. Ovanligt att inte fler reagerade på hur otroligt gay okkas inlägg och hela tråden är... Kanske har vi kommit till en forumsamvaro där homosexuallitet är accepterat? Det var på tiden. Folk mognar väl, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Ovanligt att inte fler reagerade på hur otroligt gay okkas inlägg och hela tråden är... Kanske har vi kommit till en forumsamvaro där homosexuallitet är accepterat? Han har vart gay så länge att ingen bryr sig och flera har hakat på gay-trenden. Ingen orkar längre påpeka när något som skrivs är gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Tydligen så finns det få homofober på forumet, eller så har folk mognat. Man är rätt så trött på dem som använder ordet gay som t.e.x. en beskrivning på en ful bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts