Jump to content

Penumbra Overture Ep 1 2 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

:) OBS INGE SPEL FÖR DIG SOM HAR PROBLEM MED HJÄRTAT :D

Spelet går ut på att du ska leta efter information om sin bortgångne fader men på vägen dit får du vara på din vakt. Ja och XaeRon spelade lite idag och det var inte bara hej springa fram och kötta och döda. Det ska vara typ relativt spel du kan aktivera motion Blur när du kollar runt så blir det lite suddigt. För att undervika monster etc. Så ska du försöka hålla dig borta från monster om dom ej har fått syn på dig. Då är det bara springa som inne i helvete eller bli en man och slåss imot. Du får inge pistol gevär eller nåt enda du får använda av det är typ stenar pinnar hammare. Ja har inte kommit så långt i spelet, rätts så spännande och läskigt. Ja kör fullversionen, Ni som vill ha bilder filmer demo etc. kolla här Penumbra Overture EP 1

^_^ OBS INGE SPEL FÖR DIG SOM HAR PROBLEM MED HJÄRTAT :P

Penumbra Film

Penumbra Film 2

Penumbra Film 3

Penumbra Demo

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varning!

Det värsta sk*tspel som man kan tänka sig! Akta er för detta spel! Jag spelade det i 3 timmar sen raderade jag och desenfiserade min hårdisk med klorin!

Du får inga, och jag menar inga, vapen över huvudtaget! Man är tvungen att smyga, springa sk*tsnabbt, smyga igen, smyga lite mer, sem springa sk*tsnabbt igen nonstop!

Och detta gör man nere i en tråkig gruva där det är så mörkt att man knappt ser! Du hinner inte stanna och utforka omgivningen pga rädslan för alla de rabiessmittade äckelhundarna som du försöker undvika genom att smyga!

Nej, totalsågning av detta spel! Slösa inte bort, precis som jag, X timmar av era liv på detta värdelösa spel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varning!

Det värsta sk*tspel som man kan tänka sig! Akta er för detta spel! Jag spelade det i 3 timmar sen raderade jag och desenfiserade min hårdisk med klorin!

Du får inga, och jag menar inga, vapen över huvudtaget! Man är tvungen att smyga, springa sk*tsnabbt, smyga igen, smyga lite mer, sem springa sk*tsnabbt igen nonstop!

Och detta gör man nere i en tråkig gruva där det är så mörkt att man knappt ser! Du hinner inte stanna och utforka omgivningen pga rädslan för alla de rabiessmittade äckelhundarna som du försöker undvika genom att smyga!

Nej, totalsågning av detta spel! Slösa inte bort, precis som jag, X timmar av era liv på detta värdelösa spel...

Någon tycker visst inte om sådana spel.

Var god lämna de som tycker om sådana spel ifred och lämna tråden. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt jojje. Men det kanske blir en ändring i EP 2 eller EP 3. Och Vice det kan vara andra som tycker om detta spel Fast du har ju ochså rätt till dina åsikter om spelet. Det är det som är meningen att man ej har pistol gevär etc. Ang bilderna så kan man kolla på länken som finns i posten.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon tycker visst inte om sådana spel.

Var god lämna de som tycker om sådana spel ifred och lämna tråden. :unsure:

Hahahaha! Ursäkta!?

Var vänlig och kryp tillbaka till den sten du låg och tryckte under...

Vem är du och komma och påstå att jag inte tycker om skräckspel?! Jag älskar sådana spel, faktum är att det är i princip det ända jag spelar!

"Var god lämna de som tycker om sådana spel ifred"...

Eh, va!? Har jag varit på någon som tycker om sådana här spel!?

Jag har inte hoppat på någon för deras tycke, om vare sig spel, politisk åsikt eller något annat.

Detta är ett demokratiskt forum, där alla har rätt att uttrycka sin åsikt, klarar du inte av detta så lämmna inte bara tråden utan hela forumet!

Uppenbarligen är du för ung för att vistas på ett forum då du inte verkar kunna aceptera andras åsikter

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor