Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Gaah jag är en kork! Jag råkade avinstallera FF!!! Kan man återställa det eller man måste ladda hem det igen!? Jag hade sjukt mycket sparat i favoriter som jag inte ville bli av med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Gaah jag är en kork! Jag råkade avinstallera FF!!! Kan man återställa det eller man måste ladda hem det igen!? Jag hade sjukt mycket sparat i favoriter som jag inte ville bli av med! Om den inte har tagit bort allt så borde dina favoriter finnas här: C:\Documents and Settings\Ditt konto\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\Din profil\bookmarkbackups Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Har du tur så kan det finnas kvar på denna sökväg: C:\Documents and Settings\Namn\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\Din profil\bookmarkbackups Edit: Orka dig Stampe. Redigerad 22 augusti, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Detta är helt sjukt! Jag valde systemåterställning, och då kom det tillbaka men det gick inte att starta! Så då avinstallerade jag det iegn och installeradeom det! Men det går fortfarande inte att starta! Det är bara IE som funkar! Vad kan problemet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Jag har avinstallerat mitt FF många gånger och installerat FF igen och bokmärkena har aldrig försvunnit för mig. Om jag förstog ditt problem rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Jag har avinstallerat mitt FF många gånger och installerat FF igen och bokmärkena har aldrig försvunnit för mig. Om jag förstog ditt problem rätt... ja men det vill ju inte ens starta nu!? Klickar jag på ikonen händer...inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Någon som vet hur man lägger in sina bokämrken i FF? Jag kom på att jag hade brännt alla till en cd när jag bytte dator för ett tag sedan! Minns dock inte hur jag gjordde sist för att få in dem i FF igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Någon som vet hur man lägger in sina bokämrken i FF? Jag kom på att jag hade brännt alla till en cd när jag bytte dator för ett tag sedan! Minns dock inte hur jag gjordde sist för att få in dem i FF igen. Bokmärken -> Ordna Bokmärken -> Arkiv -> Importera fått de att funka? Redigerad 22 augusti, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Bokmärken -> Ordna Bokmärken -> Arkiv -> Importera fått de att funka? Japp! Många tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts