Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Jag fick en ny dator för ett par veckor sedan, men jag vet inte riktigt vad det är jag har och hur pass bra den är! Hur kan man kolla detta? Proscersor, ramminne och ja allt som är värt att veta? Skulle vilja veta hur pass bra dator det är. Ska vara riktigt bra tydligen... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Jag fick en ny dator för ett par veckor sedan, men jag vet inte riktigt vad det är jag har och hur pass bra den är! Hur kan man kolla detta? Proscersor, ramminne och ja allt som är värt att veta? Skulle vilja veta hur pass bra dator det är. Ska vara riktigt bra tydligen... :/ Cpu z http://www.cpuid.com/cpuz.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Högerklicka "Den här datorn" och välj egenskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) CPU-Z eller Everest Free Edition kanske är till någon hjälp. Annars kan du klicka på Start > Högerklicka på "Den här datorn" och välj egenskaper. Då ska nog lite information dyka upp. Edit: För sent ^^ Redigerad 22 augusti, 2007 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Start - Kör - dxdiag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Högerklicka på Skrivbordet -> Egenskaper -> Inställningar. Där ser du vad du har för grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Högerklicka på den här dator går inte. Det står inget om vad datorn har. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Högerklicka på den här dator går inte. Det står inget om vad datorn har. :/ Dxdiag. Där ser du all info du behöver om datorn. Nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Hur kan man skaffa en dator och inte veta vad det är för en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Hur kan man skaffa en dator och inte veta vad det är för en dator? Man får ett papper hem av arbetsgivaren där de frågar om man vill ha en dator! Finns 2 allternativ A) Bra dator eller Ännu bättre dator. Man fyller i att man vill ha B och den levereras hem efter X veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Man får ett papper hem av arbetsgivaren där de frågar om man vill ha en dator! Finns 2 allternativ A) Bra dator eller Ännu bättre dator. Man fyller i att man vill ha B och den levereras hem efter X veckor. Gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Som sagt.. kör>dxdiag helt klart det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Tack för hjälpen! Så hur pass bra dator är det? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/3qr9wkra2ws9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Fick du den gratis då?? om inte, hur mkt kosta den? Redigerad 22 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Fick du den gratis då?? om inte, hur mkt kosta den? Läs. Han fick ett brev från sin arbetsgivare. A) En bra dator. En Ännu Bättre Dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Läs. Han fick ett brev från sin arbetsgivare. A) En bra dator. B ) En Ännu Bättre Dator. Men vem fan skulle välja A ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Hahah nja inte riktigt! Det är en såndär "Hem-PC". Man får välja mellan 2 olika datorer, en dyrare och en bättre. Jag valde den bättre med uppgraderingspaket! Sen pröjsar man X kr föreskatt för datorn/Mån, i mitt fall c:a 800:- Detta gör man i 12 månader sedan får du köpa lossa den eller/och få en ny. (Jag skall ta en ny) Så vad tycker ni? Är det en bra dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 ja den va bra,måste flyta på ganska bra med 2gig ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Hörrö du, den där var ju skitfin (om grafikkortet är i liknande klass, kolla fliken bildskärm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Ta datorn och fly från landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts