Jojje Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Om det står att det finns 19 källor i svärm, men det är 0 av 0 anslutna, hur gör man då? Det står i Klient-tabben att det inte är någon som har 100%. Hur får man källorna att "krypa ut"? Det är i μTorrent 1.7.2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Är inte über på torrents. Jag brukar dock vänta istället. Ibland högerklickar jag på torrenten och väljer Uppdatera tracker. Vet dock inte om det hjälper så mycket. Känns allafall så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Är inte über på torrents. Jag brukar dock vänta istället. Ibland högerklickar jag på torrenten och väljer Uppdatera tracker. Vet dock inte om det hjälper så mycket. Känns allafall så Har försökt att uppdatera trackern, men jag har bara drygt 0.7 % än så länge, borde väl vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Högerklicka -> Rensa klientlista. Brukar hjälpa ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Högerklicka -> Rensa klientlista. Brukar hjälpa ibland. Ok, tak, ska försöka med det och att uppdatera tracker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts