RF-AT Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Något program? så man bara behöver skriv in numret, t ex att man skriver in 64 pixlar i en ruta.Det ända jag har är paint vill helst ha något gratisdet ska funka för bmp Något program? så man bara behöver skriv in numret, t ex att man skriver in 64 pixlar i en ruta.Det ända jag har är paint vill helst ha något gratisdet ska funka för bmpHallå? någon?Något program? så man bara behöver skriv in numret, t ex att man skriver in 64 pixlar i en ruta.Det ända jag har är paint vill helst ha något gratis det ska funka för bmp Hallå? någon?Anybody Redigerad 21 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Photoshop. Inte gratis, men det finns alltid andra sätt att få tag på saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 21 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Photoshop. Inte gratis, men det finns alltid andra sätt att få tag på saker. Har köpt photoshop, men orkar inte leta efter cdn efter att jag formaterat datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Då får du leta efter andra program. I stort sätt alla fotoprogram kan du ändra storleken med. Sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 21 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Då får du leta efter andra program. I stort sätt alla fotoprogram kan du ändra storleken med. Sök på google. Hittade ett program. Aja tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts