Killr0y_swe Skrivet 24 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Nu har jag försökt med följande: 1. De var en fil som startade automatiskt när windows gjorde de samma, kryssade ur den och startade om datorn men de gick inte att få bort norton. 2. Startat i felsäkert läge, och försökt ta bort filen, de gick inte det heller. Nån som har ett tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Om ni frågar mig hatar jag både Norton och F-secure. Secure my ass. Fått antal virus när jag hade det. Förstår dock inte varför det inte gick lätt att ta bort norton, det gjorde det för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Om ni frågar mig hatar jag både Norton och F-secure. Secure my ass. Fått antal virus när jag hade det. Ett bra antivirus ersätter inte en hjärna. Man måste fortfarande tänka efter och ha sunt förnuft när man tankar hem saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Ett bra antivirus ersätter inte en hjärna. Man måste fortfarande tänka efter och ha sunt förnuft när man tankar hem saker. Sant. Men no32 är bästa jag prövat på hittils hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Killr0y_swe Skrivet 28 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Ingen som har nån aning!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts