T-Bone Mendez Skrivet 25 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Så här? Högerklicka på Radeon X700 SE och ta egenskaper. Ta ny skärmdump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Nu kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Nu kanske? Ta drivrutinsfliken och se om det går att återställa gammal drivrutin. Det kan stå något annat som betyder samma sak så du får tänka lite själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Ta drivrutinsfliken och se om det går att återställa gammal drivrutin. Det kan stå något annat som betyder samma sak så du får tänka lite själv. Det funkade inte, men tack iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 "Återställ tidigare drivrutin", starta om datorn, vipps så har vi bra bild och allting igen. Om inte, så har jag just fistat din dator. Olol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 (redigerad) "Återställ tidigare drivrutin", starta om datorn, vipps så har vi bra bild och allting igen. Om inte, så har jag just fistat din dator. Olol. När jag tryckte på Återställ tidigare drivrutin så kom det här meddelandet upp? Vad betyder fistat? Redigerad 25 augusti, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 När jag tryckte på Återställ tidigare drivrutin så kom det här meddelandet upp? Vad betyder fistat? Det du skulle kunna göra är att avinstallera båda X700 och sen starta om, då borde Windows installera dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts