T-Bone Mendez Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Är den här drive cleaner bra? Och drive cleanern tar väl bara bort drivrutinerna? Inget annat hoppas jag http://www.removedrivecleaner.org/ Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Du kanske ska läsa först? Det där är väll först och främst för att ta bort popups. http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745 Redigerad 22 augusti, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Någon? Det där programet som du länkar till, tar bara bort viruset som heter DriveCleaner. Det tar inte bort drivrutiner. Personligen så gillar jag inte något program som försöker ta bort mina drivrutiner, eftersom de flesta är ren skit. Finns dock säkert något program som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Det där programet som du länkar till, tar bara bort viruset som heter DriveCleaner. Det tar inte bort drivrutiner. Personligen så gillar jag inte något program som försöker ta bort mina drivrutiner, eftersom de flesta är ren skit. Finns dock säkert något program som är bra. Fan, varför ska allt vara så krånligt? Jag fattar inte äns varför jag fick problem från början, jag har haft den här datorn i två år och det har funkat jättebra att spela, och sen för några dagar sen får jag upp ett sånt meddelande, det är så orättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 För att ladda ner drivrutiner så går du in på grafikkortets hemsida Och som R2D2 sa, Drivecleaner för att få bort dom gamla drivrutinerna helt och hållet. TA BORT DOM GAMLA DRIVISARNA INNAN DU INSTALLERAR NYA Ni tycker säkert jag är världens största noob som ställer såna här frågor, men jag hittar inte hemsidan till grafik kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Haha, Detta problem hade jag med mitt readon(?stavning?) 9250 128 mb fick jag samma meddelande när jag satt med 3D modellering! Jag provade själv att installera om drivrutinerna plus att omformatera min dator men jag tror det är nått annat!! Kolla om ditt grafikkort har inställningarna "Fullständig maskinvaruacceleration" på full effekt...detta hittar du under Höger Klick På Skrivbordet---> Egenskaper---> Inställningar---> Avancerat---> Felsök... Jag har för mig att det fixade mitt problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Ni tycker säkert jag är världens största noob som ställer såna här frågor, men jag hittar inte hemsidan till grafik kortet. ATI Drivrutiner: Välj operativsystem > Radeon eller Mobility Radeon (Om du har bärbar). Sedan väljer du ditt kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Är den här drive cleaner bra? Och drive cleanern tar väl bara bort drivrutinerna? Inget annat hoppas jag http://www.removedrivecleaner.org/ Suck, det står REMOVEdrivecleaner... Nej, den är inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Haha, Detta problem hade jag med mitt readon(?stavning?) 9250 128 mb fick jag samma meddelande när jag satt med 3D modellering! Jag provade själv att installera om drivrutinerna plus att omformatera min dator men jag tror det är nått annat!! Kolla om ditt grafikkort har inställningarna "Fullständig maskinvaruacceleration" på full effekt...detta hittar du under Höger Klick På Skrivbordet---> Egenskaper---> Inställningar---> Avancerat---> Felsök... Jag har för mig att det fixade mitt problem!Den är redan på Fullständig maskinvaruacceleration. Ska den inte vara det? ATI Drivrutiner: Välj operativsystem > Radeon eller Mobility Radeon (Om du har bärbar). Sedan väljer du ditt kort Om jag inte har bärbar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Om jag inte har bärbar då? Läs vad han skrev. En gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Om jag inte har bärbar då? Gör som bilden säger: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/im0zgrpnbouy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) Ok nu clenade jag något som heter ATI och det står att cleaningn är klar. Men på den listan så finns det massa andra alternativ. Ska jag cleana det också eller kan jag installera det nya nu? Redigerad 24 augusti, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Ok nu clenade jag något som heter ATI och det står att cleaningn är klar. Men på den listan så finns det massa andra alternativ. Ska jag cleana det också eller kan jag installera det nya nu? Starta om. Skärmen kommer att ha lägre upplösning och skumma färger men det är inget att bry sig om. Installera sen dom nya och starta om ytterligare än gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Starta om. Skärmen kommer att ha lägre upplösning och skumma färger men det är inget att bry sig om. Installera sen dom nya och starta om ytterligare än gång. Jag gjorde som du sa men sne när jag skulle installera dom nya kom det här meddelandet upp och nu har jag låg upplösning eftersom jag tog bort dom gammla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Starta om igen. Verkar vara att Windows inte har fått installera kortet självt först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Starta om igen. Verkar vara att Windows inte har fått installera kortet självt först. Det har jag redan gjort Jag skulle aldrig tagit bort dom gamla från början, nu är det mycket sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Det har jag redan gjort Jag skulle aldrig tagit bort dom gamla från början, nu är det mycket sämre Högerklicka på Den här datorn->Egenskaper. Ta fliken hårdvara och tryck på vad som på engelska heter Device manager. Det är knappen längst upp. Hitta grafikkortet där och ta en skärmdump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Högerklicka på Den här datorn->Egenskaper. Ta fliken hårdvara och tryck på vad som på engelska heter Device manager. Det är knappen längst upp. Hitta grafikkortet där och ta en skärmdump. Det finns inget som heter hårdvara på min. Vad betyder skärmdump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Det finns inget som heter hårdvara på min. Vad betyder skärmdump? Print Screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Det finns inget som heter hårdvara på min. Det är helt ofattbart att du ska behöva steg för steg-instruktioner på bäbisnivå. Kan du inte tänka något själv? Om du letar runt lite på den rutan så tror jag att du hittar. Kanske heter det maskinvara. Sen trycker du på enhetshanteraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts