Adriian Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Alltså, kan man blocka ett mobilnummer så att personen med det nummret inte kan ringa eller smsa till en? Hur gör man isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Alltså, kan man blocka ett mobilnummer så att personen med det nummret inte kan ringa eller smsa till en? Hur gör man isåfall? Kontaktar din operatör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Kontaktar din operatör Okej. Så det finns inget lättare sätt? Är osams med en person och han håller på att smsa och ringa även ifall jag säger till honom att lämna mig ifred. Orkar inte kontakta operatören för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Okej. Så det finns inget lättare sätt? Är osams med en person och han håller på att smsa och ringa även ifall jag säger till honom att lämna mig ifred. Orkar inte kontakta operatören för det. Man brukar ju kunna välja att bara de i ens telefonbok kan ringa. Fast det är ganska dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Du kan ju skita i o svara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Jag skulle också vilja blockera ett nummer, blir konstant uppringd av någon med doltnummer. Ganska jobbigt faktiskt, det varierar mellan morgon, middag och kväll. Ofta är det runt 01-02 det rings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 (redigerad) Jag skulle också vilja blockera ett nummer, blir konstant uppringd av någon med doltnummer. Ganska jobbigt faktiskt, det varierar mellan morgon, middag och kväll. Ofta är det runt 01-02 det rings. Hur har du tänkt blockera ett dolt nummer? Redigerad 29 augusti, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Du kan ju skita i o svara?? Det är ju klart att jag skiter i att svara. Men det är irriterande när han ringer hela tiden. I och för sig har han lagt av med det nu, när jag ändå aldrig svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Hur har du tänkt blockera ett dolt nummer? Det är ju problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Det är ju problemet. Går att göra så att ingen med dolt nummer kopplas fram, ring din operatör så fixar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts