Kebab Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Kunde inte sagt det bättre själv, fyfasen vilka tider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Kunde inte sagt det bättre själv, fyfasen vilka tider! Ja, vårt schema är helt JÄVLA sinnesjukt. (Ja, jag går i samma klass som han som postade det. ) Torsdagarna är rena mardrömmar, och dagens kemilektion på 2 h och 40 min suger verkligen musten ur en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Jag fick himla bra schema ja. http://img514.imageshack.us/img514/8615/schemaav4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Är allt det där mattelektioner, eller är det något annat ämne du slipper med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Är allt det där mattelektioner, eller är det något annat ämne du slipper med? Matte+hälften av språken (det finns 2 grupper och ena gruppen har SPR12-lektionerna och den andra SPR11). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Börjar klockan 8:20 varje dag. Slutar vid 15:00 varje dag, Förutom torsdagar då jag slutar 14:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frank Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Kan man tro detta om en Natur~ matte/data linje? Schema Man kan tro att jag går i en typisk IG-klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Kan man tro detta om en Natur~ matte/data linje? Schema Man kan tro att jag går i en typisk IG-klass. Jag går teknik, och vi har haft ungefär samma arbetstempo som NV plus att vi har en del lektioner med dem och jag är i princip aldrig i skolan nu för tiden. Men det är inget IG-tempo där inte, så det är förmodligen stenhårda lektioner men få veckotimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Mitt schema. Tekniklinjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Mitt schema. Tekniklinjen. Vilka jävla korta luncher då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vilka jävla korta luncher då! Mjo, men det är rast 10 minuter före och 10 minuter efter lunchen på hans schema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Mjo, men det är rast 10 minuter före och 10 minuter efter lunchen på hans schema. Ja det ger 40 minuter om jag kollade rätt? Det är ju skitkort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vilka jävla korta luncher då! Ja. Jävla svältschema. Ibland får man ju vänta 10-20 minuter för att komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts