Jump to content

Fick Du bra schema i år?

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Är ganska nöjd med mitt schema, faktiskt. Jag hade dock förväntat mig att det skulle vara lite bättre, trots allt...

Onsdag och fredag har vi arbetsdagar, det vill säga vi är i verkstaden och jobbar med det som hör till linjen; logistik.

Av teoridagarna verkar måndagen vara bäst. Då har vi fyra sista timmarna trafik, där vi börjar få lite information och läsa till körkortet. Det blir ju kul :D

Tisdag två första timmarna tillvalsämnen, där har jag företagsverksamhet. Det verkar vara skoj. Där får vi veta lite vad som behövs och hur det går till att starta ett eget företag.

Andra teoritimmar i veckan har vi då matematik och yrkesteori och engelska. Imorgon t.ex, fem timmar yrkesteori och två timmar matematik. Herregud, helst av allt skulle jag bara vara hem och sova. Giv mig styrka... :P

Dock har vi inte alls gymnastik, och tack gode gud för det ^_^

Tiderna är inget vidare. Måndagen är bra, kl. 8.50.-15.10, men tisdag-fredag är helt vansinnigt. Börjar 7.30 och slutar 14.50 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 152
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har inte fått mitt shema än, kommer om 3 veckor eftersom jag är 1:a. Men jag tror det blir från 8.15 - 15.00 varje dag förutom måndagar då vi kommer ha lite sovmorgon.

"Lite sovmorgon" vi fick ju förhelvete till 10.00 :)

Förövrigt så går jag & Saleen två lektioner idag sen är det slut för dagen, projekt ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! [acronym="FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAA

AAAN"]FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN!

Vårat braiga schema är förändrat till ett pissigt mycket sämre. Vi går till minst fyra varenda jävla dag nu. Visst, vi får mer sovmorgonar en del dagar, men alla, ALLA! Dagar är förlängda så man kommer komma hem pissent. På tisdagar och torsdagar kommer jag bara hinna hem, sno åt mig en väska och trampa bort till träningen direkt, ingen mat eller något alls emellan. På alla andra dagar kommer jag komma hem och redan då är det dags för middag och sedan är det ju nästan dags att slagga. All min efter-skolan-fritid är borta!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! [acronym="FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAA

AAAN"]FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN!

Vårat braiga schema är förändrat till ett pissigt mycket sämre. Vi går till minst fyra varenda jävla dag nu. Visst, vi får mer sovmorgonar en del dagar, men alla, ALLA! Dagar är förlängda så man kommer komma hem pissent. På tisdagar och torsdagar kommer jag bara hinna hem, sno åt mig en väska och trampa bort till träningen direkt, ingen mat eller något alls emellan. På alla andra dagar kommer jag komma hem och redan då är det dags för middag och sedan är det ju nästan dags att slagga. All min efter-skolan-fritid är borta!

Du har inte börjat än va?

Utan kollade schemat på nätet? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, men en stor förändring har jag aldrig hört talas om, efter att man börjat.

Men så stor var den hur som helst. Tänk vad glada vi blev först: "VILKA MOR'NAR VI FICK!!!!111oneoneone" Sedan spanade vi in tiderna lite mer noggrant och såg till vår förfäran att schemat blivit äckligt dåligt. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men så stor var den hur som helst. Tänk vad glada vi blev först: "VILKA MOR'NAR VI FICK!!!!111oneoneone" Sedan spanade vi in tiderna lite mer noggrant och såg till vår förfäran att schemat blivit äckligt dåligt. ^_^

Stackars er... dåligt schema är ju skitjobbigt. Fast med det i 9 månader. (2:nd thought, måste vara jobbigt att vara gravid... 9 månader :unsure: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, man byter schema efter första terminen så kallat period 1 och period 2. Tvåan får vi dock inte se innan den börjar gälla.

Jaha, då är det lite skönare.

Vi har helårs-schema (<-typo) (Jag tror det iaf, börjar på måndag)

Sen har jag inte sett något tecken på 1-termins schema på hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor