Quattro Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Är ganska nöjd med mitt schema, faktiskt. Jag hade dock förväntat mig att det skulle vara lite bättre, trots allt... Onsdag och fredag har vi arbetsdagar, det vill säga vi är i verkstaden och jobbar med det som hör till linjen; logistik. Av teoridagarna verkar måndagen vara bäst. Då har vi fyra sista timmarna trafik, där vi börjar få lite information och läsa till körkortet. Det blir ju kul Tisdag två första timmarna tillvalsämnen, där har jag företagsverksamhet. Det verkar vara skoj. Där får vi veta lite vad som behövs och hur det går till att starta ett eget företag. Andra teoritimmar i veckan har vi då matematik och yrkesteori och engelska. Imorgon t.ex, fem timmar yrkesteori och två timmar matematik. Herregud, helst av allt skulle jag bara vara hem och sova. Giv mig styrka... Dock har vi inte alls gymnastik, och tack gode gud för det Tiderna är inget vidare. Måndagen är bra, kl. 8.50.-15.10, men tisdag-fredag är helt vansinnigt. Börjar 7.30 och slutar 14.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 låter som ett ställe där det går bra att vara intelligensbefriad så jäkla typiskt att Martin Timell skulle göra sina byggprogram och inspirera fjortisarna att börja på bygglinjen, det är ju därför jag fortfarande är reserv där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Börjar 8:30 Måndag-Torsdag - 15:00 Fredag - 14:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 8.30-16.00 typ varje dag. Fast rätt softa lektioner, jag klagar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Jag har inte fått mitt shema än, kommer om 3 veckor eftersom jag är 1:a. Men jag tror det blir från 8.15 - 15.00 varje dag förutom måndagar då vi kommer ha lite sovmorgon. "Lite sovmorgon" vi fick ju förhelvete till 10.00 Förövrigt så går jag & Saleen två lektioner idag sen är det slut för dagen, projekt ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 "Lite sovmorgon" vi fick ju förhelvete till 10.00 Förövrigt så går jag & Saleen två lektioner idag sen är det slut för dagen, projekt ftw. ye, pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Mitt shcema blev fullproppat mån-onsdag sen praktik på torsdag och fredag Jag ville igentligen ha så att vi har praktik på mån-tisdag och skola på övriga dagar, men de duger väll som de är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 måste skryta med chemat jag hade i trean ledig: måndag tisdag torsdag. praktiskt från tio till ett på onsdag och fredag wow! vad gick du för linje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Jag är nöjd måste jag säga Måndag: 09:05 - 15:05 Tisdag: 08:10 - 14:40 Onsdag: 08:20 - 16:00(tror jag) Tosdag: 08:10 - 14:40 Fredag: 08:20 - 14:40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! [acronym="FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA AAAN"]FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! Vårat braiga schema är förändrat till ett pissigt mycket sämre. Vi går till minst fyra varenda jävla dag nu. Visst, vi får mer sovmorgonar en del dagar, men alla, ALLA! Dagar är förlängda så man kommer komma hem pissent. På tisdagar och torsdagar kommer jag bara hinna hem, sno åt mig en väska och trampa bort till träningen direkt, ingen mat eller något alls emellan. På alla andra dagar kommer jag komma hem och redan då är det dags för middag och sedan är det ju nästan dags att slagga. All min efter-skolan-fritid är borta! Redigerad 23 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! [acronym="FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA AAAN"]FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! FAN! Vårat braiga schema är förändrat till ett pissigt mycket sämre. Vi går till minst fyra varenda jävla dag nu. Visst, vi får mer sovmorgonar en del dagar, men alla, ALLA! Dagar är förlängda så man kommer komma hem pissent. På tisdagar och torsdagar kommer jag bara hinna hem, sno åt mig en väska och trampa bort till träningen direkt, ingen mat eller något alls emellan. På alla andra dagar kommer jag komma hem och redan då är det dags för middag och sedan är det ju nästan dags att slagga. All min efter-skolan-fritid är borta! Du har inte börjat än va? Utan kollade schemat på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Du har inte börjat än va? Utan kollade schemat på nätet? Jo vi har börjat, hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Jo vi har börjat, hurså? Jaha. Konstigt att dem bara gör en så stor ändring i schemat efter att alla har börjat igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Jaha. Konstigt att dem bara gör en så stor ändring i schemat efter att alla har börjat igen. Det är väl då dom märker om något inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Börjar skolan imorgon. 9D ska bli intressesant hur schemat för detta år blir . Troligtvis inte särskilt roligt. Återkommer imorgon med resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Det är väl då dom märker om något inte funkar? Jaja, men en så stor förändring har jag aldrig hört talas om, efter att man börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Jaja, men en så stor förändring har jag aldrig hört talas om, efter att man börjat. Men så stor var den hur som helst. Tänk vad glada vi blev först: "VILKA MOR'NAR VI FICK!!!!111oneoneone" Sedan spanade vi in tiderna lite mer noggrant och såg till vår förfäran att schemat blivit äckligt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Men så stor var den hur som helst. Tänk vad glada vi blev först: "VILKA MOR'NAR VI FICK!!!!111oneoneone" Sedan spanade vi in tiderna lite mer noggrant och såg till vår förfäran att schemat blivit äckligt dåligt. Stackars er... dåligt schema är ju skitjobbigt. Fast med det i 9 månader. (2:nd thought, måste vara jobbigt att vara gravid... 9 månader ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Stackars er... dåligt schema är ju skitjobbigt. Fast med det i 9 månader. (2:nd thought, måste vara jobbigt att vara gravid... 9 månader ) Nja, man byter schema efter första terminen så kallat period 1 och period 2. Tvåan får vi dock inte se innan den börjar gälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Nja, man byter schema efter första terminen så kallat period 1 och period 2. Tvåan får vi dock inte se innan den börjar gälla. Jaha, då är det lite skönare. Vi har helårs-schema (<-typo) (Jag tror det iaf, börjar på måndag) Sen har jag inte sett något tecken på 1-termins schema på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts