Jump to content

Fick Du bra schema i år?

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Lol, nu är vi 3 st på forumet som bor i E-tuna :(

min flickvän bor ca.3mil utanför E-tuna :) men hon går skola där inne så.. hon hade helvetes schema fan!! på måndagar och onsdagar gick hon 8-17.30!! :wacko: cp-tid för fan!!

mitt schema (inte 100% än på när jag börjar alla dagar, men typ såhär..):

Måndag; 8-16

Tisdag; 8-14.20

Onsdag; 8-12

Torsdag; 8.30-14.50

Fredag; 8-12.25

rätt chill enligt mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 152
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Schemat är inte riktigt klart än. Kliver upp KL. 6, åker en busstur på cirka 10 minuter. Sedan byter jag buss Igen. Turen varar cirka 20 minuter. Efter detta byter jag buss igen för att åka fem mil till Liljaskolan. Brukar ta runt 40 minuter. Slutar runt tre och bussen går kvart över (men kommer alltid halv) Brukar vara hemma vid kl 5 igen. Dryga dagar. Är icke van detta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Schemat är inte riktigt klart än. Kliver upp KL. 6, åker en busstur på cirka 10 minuter. Sedan byter jag buss Igen. Turen varar cirka 20 minuter. Efter detta byter jag buss igen för att åka fem mil till Liljaskolan. Brukar ta runt 40 minuter. Slutar runt tre och bussen går kvart över (men kommer alltid halv) Brukar vara hemma vid kl 5 igen. Dryga dagar. Är icke van detta. :D

Säg som det är, du tar 11.45-bussen men går ändå upp 6.00 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor